Digital Blog
Οι πλατφόρμες συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης

Οι πλατφόρμες συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης

Οι πλατφόρμες συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στις επιχειρήσεις δίνοντας πολλαπλά οφέλη

Ηλεκτρονικά καταστήματα, επιχειρήσεις και δημόσιοι οργανισμοί έχουν πολλά αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών κάθε μέρα που μπορεί να διαφέρουν πολύ. Η τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας μπορεί να επιτρέψει σε ένα chatbot να κλιμακώσει την κατανόηση της γλώσσας και τη χωρητικότητά του χωρίς καμία μείωση στην ακρίβεια. Χρησιμοποιώντας εξελιγμένους αλγόριθμους βαθιάς μάθησης και κατανόησης φυσικής γλώσσας, η τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας μπορεί να ξεκλειδώσει τη δυνατότητα των επιχειρήσεων να ενδυναμώσουν την αυτοεξυπηρέτηση των πελατών αυτοματοποιώντας πολύπλοκες αλληλεπιδράσεις.

Με την υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να ενισχύσουν τη δέσμευση των πελατών, να αυξήσουν τις πωλήσεις και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην συνεχώς εξελισσόμενη ψηφιακή αγορά.

Ακολουθεί λίστα οφελών για τους καταναλωτές:

Άμεσοι χρόνοι απόκρισης. Η πλειοψηφία των καταναλωτών προτιμούν τα chatbots λόγω της ικανότητάς τους να παρέχουν γρήγορες απαντήσεις σε απλές ερωτήσεις.

Οι καταναλωτές εκτιμούν την ταχύτητα και την ευκολία όταν αναζητούν βοήθεια στο διαδίκτυο. Τα chatbot AI εξαλείφουν το εμπόδιο μεταξύ μιας εταιρίας και των πελατών της παρέχοντας άμεσες απαντήσεις. Τα Chatbots είναι διαθέσιμα όλο το 24ωρο για 365 ημέρες. Ένα μεγάλο ποσοστό των πελατών αναμένει μια επιχείρηση να είναι ανοιχτή όλο το 24ωρο. Στον σημερινό συνδεδεμένο κόσμο, δεν είναι απροσδόκητο οι πελάτες να θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας εκτός των ωρών γραφείου. Τα chatbots παρουσιάζουν έναν γρήγορο και επεκτάσιμο τρόπο για να απαντάτε σε ερωτήματα πελατών σχετικά με την επιχείρησή σας όταν τους ταιριάζει καλύτερα.

Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη: Οι πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης συνομιλίας δημιουργούν έναν πιο διαισθητικό και φυσικό τρόπο για τους πελάτες να αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο ή την εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη φωνή τους ή να πληκτρολογήσουν τα ερωτήματά τους, κάνοντας την εμπειρία αγορών πιο βολική και φιλική προς το χρήστη.

Μειωμένη εγκατάλειψη καλαθιού: Η τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας μπορεί προληπτικά να αλληλεπιδράσει με πελάτες που δείχνουν σημάδια εγκατάλειψης των καλαθιών αγορών τους. Η πλατφόρμα μπορεί να ρωτήσει για λόγους δισταγμού και να προσφέρει κίνητρα ή βοήθεια, βοηθώντας στην ανάκτηση πιθανών χαμένων πωλήσεων.

Παρακολούθηση παραγγελιών και ενημερώσεις: Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα συνομιλίας για να ενημερωθούν για την κατάσταση της παραγγελίας τους, τις λεπτομέρειες αποστολής και τις αναμενόμενες ημερομηνίες παράδοσης. Αυτό μειώνει την ανάγκη για ξεχωριστά ερωτήματα υποστήριξης πελατών και κρατά τους πελάτες ενήμερους, μειώνοντας το άγχος και χτίζοντας εμπιστοσύνη.

Άμεσες πληροφορίες προϊόντος: Οι πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης συνομιλίας μπορούν να παρέχουν γρήγορα λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με προϊόντα, όπως προδιαγραφές, τιμές, διαθεσιμότητα και κριτικές πελατών. Αυτό επιταχύνει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και βελτιώνει τη συνολική ικανοποίηση των πελατών.

Ακολουθεί λίστα οφελών για τις επιχειρήσεις:

Αύξηση εσόδων για τις επιχειρήσεις. Τα Chatbots που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας μπορούν να διασυνδέονται με τον λογαριασμό ενός πελάτη και να προτείνουν προϊόντα και υπηρεσίες που μπορεί να ενδιαφέρονται, συμβάλλοντας στην αύξηση των πωλήσεων και στην αύξηση των εσόδων.

Μείωση λειτουργικών εξόδων για τις επιχειρήσεις. Τα Chatbots μπορούν να μειώσουν το λειτουργικό κόστος έως και 30%. Ένα επεκτάσιμο συνομιλητικό chatbot που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει την αντίστοιχη εργασία πολλών εργαζομένων. Οι πλατφόρμες με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να χειριστούν πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα.

Απελευθερώστε τους υπαλλήλους να επικεντρωθούν σε αλληλεπιδράσεις με πελάτες υψηλής αξίας, χρησιμοποιώντας ένα chatbot για την ενίσχυση της αυτοεξυπηρέτησης και την αυτοματοποίηση των επαναλαμβανόμενων ερωτήσεων. Οι πελάτες προτιμούν να χρησιμοποιούν chatbots έναντι καναλιών παλαιού τύπου, όπως τηλέφωνο και email, επειδή είναι βολικά, εύκολα στη χρήση και ενισχύουν την αυτοεξυπηρέτηση.

Οι πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης συνομιλίας συγκεντρώνουν πολύτιμα δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών, τα σημεία πόνου και τα μοτίβα αγορών. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να αποκτήσουν χρήσιμες πληροφορίες, να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και να βελτιώσουν τη συνολική επιχειρηματική απόδοση.

Πηγές:

https://www.ultimate.ai/conversational-ai

https://www.boost.ai/

Tags :