Digital Blog
Οι τάσεις στα social media το 2023

Οι τάσεις στα social media το 2023

Δεν χρειάζεται να είστε μάντης για να μαντέψετε ποιες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι έτοιμες να απογειωθούν το 2023. Το μόνο που χρειάζεστε είναι δεδομένα.

Ο συνδυασμός δεδομένων απόδοσης και προτιμήσεων των καταναλωτών μπορεί να δημιουργήσει μια ζωντανή εικόνα για το επόμενο έτος. Δεν μιλάμε για το ποια ηχητικά TikTok θα εκραγούν σε λίγους μήνες. Μιλάμε για το τι ωθεί τα μοτίβα συμπεριφοράς του κοινού και πού ταιριάζει η επωνυμία σας στο μείγμα.

Εάν ανήκετε στο 60% των οργανισμών που βασίζονται σε κοινωνικά δεδομένα καθημερινά, είστε ήδη στα μισά του δρόμου. Σε αυτό το άρθρο, θα καλύψουμε τα απαραίτητα στατιστικά στοιχεία που οδηγούν τις νέες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2023.

  1. Το περιεχόμενο «Εκπαίδευση» θα κυριαρχεί
  2. Οι επιχειρήσεις θα βάλουν περισσότερα χρήματα στην παραγωγή βίντεο
  3. Το BeReal θα είναι ένα σημείο καμπής για τις μάρκες
  4. Οι επιχειρήσεις θα πειραματιστούν με αναδυόμενα (και αναδυόμενα) δίκτυα
  5. Η οικονομία των δημιουργών θα συνεχίσει να ανθίζει
  6. Η υπεράσπιση των εργαζομένων θα είναι η τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την οποία θα μιλήσουμε
  7. Ο τρόπος με τον οποίο οι επωνυμίες μιλούν για βιωσιμότητα θα αλλάξει
  8. Η κοινωνική φροντίδα πελατών θα γίνει όχημα για μάρκετινγκ έκπληξης και απόλαυσης
  9. Κοινωνικό και νομικό θα είναι το στρατηγικό δίδυμο που κανείς δεν είδε να έρχεται
  10. Το κοινωνικό εμπόριο θα σηκωθεί και θα ξεσκονιστεί
  11. Θα δούμε συναρπαστικές ενεργοποιήσεις επωνυμίας metaverse

 

  1. Το περιεχόμενο «Εκπαιδευτική ψυχαγωγία» θα κυριαρχεί

Το Edutainment δεν είναι πια μόνο για παιδιά. Μερικές επιλεγμένες βιομηχανίες έχουν αξιοποιήσει την αξία της δημιουργίας ψυχαγωγικού, ενημερωτικού περιεχομένου. Το 2023, όλοι θα διασκεδάσουν.

Πέρυσι, οι επωνυμίες στον χώρο του fintech βρήκαν τεράστια επιτυχία στη δημιουργία στοχαστικού περιεχομένου που αξίζει να εξοικονομήσετε χρήματα. Για να μάθετε τι εννοούμε, απευθυνθείτε στον λογαριασμό TikTok της Chime. Το περιεχόμενό τους επιτυγχάνει μια ισορροπία ανάμεσα στα αστεία σχετικά με τα σχετικά οικονομικά προβλήματα και τις σοβαρές χρήσιμες συμβουλές για τη διαχείριση χρημάτων.

Η άνοδος της δημοτικότητας του βίντεο σύντομης μορφής δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για διασκεδαστικά γεγονότα, σεμινάρια και επεξηγήσεις για να ευδοκιμήσουν στα κοινωνικά. Δεν είναι περίεργο ότι το εκπαιδευτικό περιεχόμενο είναι στο μυαλό των περισσότερων εμπόρων όταν συνεργάζονται με δημιουργούς.

  1. Οι επιχειρήσεις θα βάλουν περισσότερα χρήματα στην παραγωγή βίντεο

Σε αυτό το σημείο, είναι ασφαλές να πούμε ότι το βίντεο δεν πάει πουθενά.

Όταν το TikTok ήταν ακόμα μια αναδυόμενη πλατφόρμα, ήταν λογικό για τις επιχειρήσεις να αναθέσουν καθήκοντα δημιουργίας βίντεο ως πρόσθετη ευθύνη για την ομάδα τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τώρα που ο μέσος Αμερικανός παρακολουθεί 80 λεπτά TikTok κάθε μέρα, οι ηγέτες των επιχειρήσεων συνειδητοποιούν ότι δεν “αναδύεται πλέον”. Ειναι εδω.

Για να διασφαλίσουν ότι η επωνυμία τους μπορεί να ξεχωρίσει σε αυτό το νέο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι προνοητικές εταιρείες θα επενδύσουν περισσότερο σε εξοπλισμό παραγωγής βίντεο και προσωπικό. Επομένως, πιθανότατα θα έχετε μερικά επιπλέον χέρια για να βοηθήσετε με την επεξεργασία βίντεο, τη σκηνοθεσία και την αφήγηση ιστοριών επωνυμίας.

  1. Το BeReal θα είναι σημείο καμπής για τα brands

Το BeReal ήταν μια από τις πιο καυτές τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του 2022. Το νέο παιδί στο μπλοκ ενθουσίασε τους χρήστες και τους εμπόρους του μάρκετινγκ. Τελικά, τι πρέπει να κάνουμε με μια εφαρμογή που δεν δίνει κίνητρο στη συνεχή χρήση της;

Ενώ πολλοί θα προσπαθήσουν να καταλάβουν πώς να προωθήσουν την επωνυμία τους στο δίκτυο, θα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε ως ευκαιρία για σμίκρυνση. Η κατανόηση του γιατί τα κάθετα δίκτυα, οι κλειστές κοινότητες και οι εφαρμογές όπως το BeReal ευδοκιμούν ενώ η κόπωση των καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται, θα είναι ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση της στρατηγικής σας.

Πολλά θα μπορούσαν να συμβούν τους επόμενους μήνες. Από όσα γνωρίζουμε, η BeReal θα μπορούσε να εισαγάγει διαφημιστικά χαρακτηριστικά για επωνυμίες. Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι να καταλάβετε πώς φαίνεται η αυθεντικότητα για την επωνυμία σας και να κλίνετε προς αυτήν.

  1. Οι επιχειρήσεις θα πειραματιστούν με αναδυόμενα (και αναδυόμενα) δίκτυα

Μιλώντας για αναδυόμενες πλατφόρμες, παρακολουθήστε ορισμένα από τα νέα κοινωνικά δίκτυα. Οι πιθανότητες είναι ότι θα δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό επωνυμίας σε τουλάχιστον ένα από αυτά κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Το 2022, οι αναταράξεις στα βασικά δίκτυα άφησαν τους καταναλωτές να αισθάνονται ότι στερούνται προτεραιότητας υπέρ των κερδών και των επιχειρηματικών συναλλαγών. Τώρα, πολλοί είναι στο κυνήγι της επόμενης αγαπημένης τους γωνιάς του Διαδικτύου.

Δίκτυα όπως το Mastodon, το Tumblr, το Hive και το Discord έχουν γίνει αξιοσημείωτα ανερχόμενα αστέρια σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Καθώς το κοινό συνεχίζει να πειραματίζεται με αυτές τις νέες παιδικές χαρές, οι επωνυμίες θα μπορούν να προσδιορίζουν τι είναι παροδική τάση και τι επιμένει.

  1. Η οικονομία των δημιουργών θα συνεχίσει να ανθίζει

Σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης βίντεο Tubular Labs, η τηλεθέαση των δημιουργών και των επηρεαστών θα φτάσει τα 10 τρισεκατομμύρια προβολές το μήνα σε όλες τις πλατφόρμες το 2023. Το 2022, το περιεχόμενο με επηρεαστές παρακολουθήθηκε 13,2 φορές περισσότερο από το περιεχόμενο των μέσων και της επωνυμίας.

Εάν δεν αξιοποιήσετε το μάρκετινγκ δημιουργών τους επόμενους 12 μήνες, χάνετε μια σημαντική ευκαιρία.

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ σε όλους τους κλάδους συνεργάζονται με δημιουργούς για να δημιουργήσουν περισσότερη αφοσίωση, να ενισχύσουν τις κοινωνικές κοινότητες και να προσεγγίσουν νέο κοινό. Καθώς ο αγωνιστικός χώρος γίνεται πιο διαφορετικός και εστιασμένος, περισσότερες επωνυμίες θα μπορούν να βρίσκουν και να συνδέονται με δημιουργούς που δραστηριοποιούνται στην αγορά-στόχο τους.

  1. Η υπεράσπιση των εργαζομένων θα είναι η τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την οποία πρέπει να μιλήσουμε

Το 2023, οι επωνυμίες θα αξιοποιήσουν το εργατικό δυναμικό τους για να γίνουν δημιουργοί.

Η υπεράσπιση των εργαζομένων είναι ένα κρυμμένο στολίδι μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για αρκετό καιρό. Φέτος, χάρη σε ένα δαπανηρό περιβάλλον διαφήμισης επί πληρωμή και τη μειωμένη οργανική απήχηση, θα μπει στο προσκήνιο.

Οι εταιρείες που έχουν ήδη εφαρμόσει προγράμματα υπεράσπισης βλέπουν αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και των ειδικευμένων αιτούντων εργασία, εκτός από την απόκτηση μεγαλύτερου ελέγχου στα μηνύματα της επωνυμίας και την ηγεσία της σκέψης.

Καθώς έρχονται στο φως περισσότερες ιστορίες επιτυχίας, η υπεράσπιση θα γίνει η πιο δημοφιλής μέθοδος οικοδόμησης μιας παρουσίας επωνυμίας σε έναν κλάδο.

  1. Το πώς οι επωνυμίες μιλούν για βιωσιμότητα θα αλλάξει

Τα τελευταία χρόνια, οι επωνυμίες αποκαλύπτουν με περηφάνια τους στόχους τους για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα για να ικανοποιήσουν τα συμφέροντα των συνειδητών καταναλωτών. Τώρα, πολλοί επιλέγουν μια πιο ήσυχη προσέγγιση.

Αυτή η πρακτική – γνωστή ως “green-hushing” – έρχεται ως απάντηση στους φόβους ότι θα κληθούν για greenwashing. Πολυάριθμοι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί παρακολούθησης είναι αφοσιωμένοι στο να επικαλούνται ψευδείς ισχυρισμούς βιωσιμότητας. Η υπερεκτίμηση των πρακτικών της επωνυμίας σας μπορεί να οδηγήσει μια ολόκληρη επιχείρηση σε ζεστό νερό.

  1. Η κοινωνική φροντίδα πελατών θα γίνει όχημα για μάρκετινγκ έκπληξης και απόλαυσης

Όταν οι άνθρωποι προσεγγίζουν μια επωνυμία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το καλύτερο σενάριο είναι συνήθως μια έγκαιρη απάντηση. Τώρα, οι έξυπνες μάρκες αυξάνουν αυτές τις προσδοκίες.

Εμπορικές επωνυμίες όπως το Notion, το Tumblr και πολλά άλλα προχωρούν πάνω και πέρα στις απαντήσεις εισερχόμενων μηνυμάτων για να κερδίσουν οργανική έλξη στο κοινωνικό μάρκετινγκ. Είτε σας κάνουν να γελάτε είτε απλά νιώθετε ότι ακούγονται, δημιουργεί μια ευχάριστη εμπειρία για τον πελάτη και για όλους τους άλλους που βλέπουν την ανταπόκριση της επωνυμίας στη ροή τους.

Αυτές οι προληπτικές στρατηγικές μάρκετινγκ οδηγούν σε περισσότερες προσωπικές συνδέσεις, δημιουργώντας νέους θαυμαστές στη διαδικασία.

  1. Κοινωνικό και νομικό θα είναι το στρατηγικό δίδυμο που κανείς δεν είδε να έρχεται

Οι σχέσεις μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νομικών ομάδων είχαν τον πόνο τους στο παρελθόν. Ωστόσο, εάν οι επωνυμίες θέλουν να ακολουθήσουν τις τελευταίες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2023, θα χρειαστούν μια εξαιρετική σχέση εργασίας μεταξύ των δύο.

Καθώς οι μορφές περιεχομένου και τα μιμίδια μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να προέρχονται από την υπάρχουσα πνευματική ιδιοκτησία, η νομική ομάδα σας είναι το μόνο πράγμα που βρίσκεται ανάμεσα στον λογαριασμό επωνυμίας σας και τον κίνδυνο παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων.

Μπορεί να μην είναι η πιο συναρπαστική τάση στα social, αλλά θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζεται η επωνυμία σας στο διαδίκτυο.

  1. Το κοινωνικό εμπόριο θα σηκωθεί και θα ξεσκονιστεί

Το κοινωνικό εμπόριο ήταν η τάση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μυαλό όλων στα τέλη του 2020 και στις αρχές του 2021. Στη συνέχεια, οι αυξανόμενοι φόβοι ύφεσης το έσπρωξαν αμέσως στο πίσω μέρος. Τα δίκτυα απέσυραν τα χαρακτηριστικά, οι επωνυμίες έκαναν στρατηγικούς προσανατολισμούς και όλοι προετοιμαστήκαμε για ό,τι υπάρχει μπροστά μας.

Και μετά ο κόσμος συνέχισε να ψωνίζει.

Στα τέλη του 2022 σημειώθηκε μια μαύρη Παρασκευή/Δευτέρα που έσπασε ρεκόρ, μια άνοδος των δαπανών για είδη πολυτελείας και η επιστροφή των αναρτήσεων «haul» στο TikTok και στο Instagram Reels. Παρά τις ζοφερές οικονομικές προοπτικές, οι άνθρωποι εξακολουθούν να ξοδεύουν για τα αγαπημένα τους απαραίτητα και να κάνουν την έρευνά τους για τις αγορές στα κοινωνικά.

Brand Takeaway: Ενημερωθείτε για τις λειτουργίες κοινωνικού εμπορίου ανά δίκτυο. Μπορείτε να ολοκληρώσετε χιλιάδες γρήγορες βελτιστοποιήσεις στα προφίλ σας για να εξασφαλίσετε μια γρήγορη εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς όταν ένας ακόλουθος γίνει τελικά πελάτης.

  1. Θα δούμε συναρπαστικές ενεργοποιήσεις επωνυμίας metaverse

Η εορταστική περίοδος του 2022 ώθησε ορισμένες εξαιρετικές ενεργοποιήσεις μεταστροφών από επωνυμίες όπως η PacSun, η American Eagle και η Klarna.

Αυτές οι καμπάνιες έχουν δώσει στις επωνυμίες μια γεύση του τι είναι δυνατό με την τεχνολογία metaverse. Περισσότεροι από τους μισούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ αναμένουν να επενδύσουν τουλάχιστον το ένα τέταρτο των προϋπολογισμών τους σε μια κοινωνική στρατηγική μετατροπής/AR/VR και το 2023 είναι όταν θα δούμε τους καρπούς αυτής της εργασίας.

Αυτές οι ενεργοποιήσεις θα παρέχουν εκμάθηση σε επωνυμίες που δεν έχουν ακόμη πειραματιστεί με τα τελευταία σύνορα στα κοινωνικά.

Πηγή:

https://sproutsocial.com/insights/social-media-trends/ 

Tags :