ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

CUSTOMER REVIEWS MARKETING PLAN

Η Noonoo Digital έκανε μια έρευνα στην διεθνή βιβλιογραφία με σκοπό να σας προσφέρει την σύνοψη μιας στρατηγικής για την προσέλκυση νέων θετικών αξιολογήσεων πελατών, που δουλεύει το ίδιο καλά για κάθε επαγγελματία, εταιρεία, κατάστημα. Κατεβάστε δωρεάν το αρχείο.

Οι καλές κριτικές πελατών μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά τη φήμη σας στο διαδίκτυο, να δώσουν στην επιχείρησή σας ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού και να αυξήσουν τις πωλήσεις σας. Ωστόσο, το να γνωρίζετε πώς να ζητάτε κριτικές από τους πελάτες είναι το κλειδί για να λάβετε αυτό το ισχυρό feedback. Τα καλά νέα είναι ότι στους ανθρώπους γενικά αρέσει να μοιράζονται τις απόψεις τους, μερικές φορές χρειάζονται απλώς μια μικρή ώθηση.

– Για σχεδόν 9 στους 10 καταναλωτές, μια ηλεκτρονική κριτική είναι εξίσου σημαντική με μια προσωπική σύσταση.

– Το 82% των καταναλωτών λένε ότι το περιεχόμενο μιας κριτικής τους έπεισε να κάνουν μια αγορά.

– Οι πελάτες είναι πιθανό να ξοδέψουν 31% περισσότερο σε μια επιχείρηση με «εξαιρετικές» κριτικές.

– Το 72% των καταναλωτών θα αναλάβει δράση ΜΟΝΟ αφού διαβάσει μια θετική κριτική

– 8 στους 10 αγοραστές χρησιμοποιούν το τηλέφωνό τους ενώ βρίσκονται στο κατάστημα για να ερευνήσουν ένα προϊόν και να αναζητήσουν κριτικές πριν το αγοράσουν.

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ

1. Εμφανίστε τις κριτικές της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας.

Η προσθήκη συνδέεται με το Google Reviews, το Trip Advisor, το Facebook, το Airbnb, το Booking, συλλέγει αυτόματα τις κριτικές σας και να τις εμφανίζει στον ιστότοπό σας.

2. Προσθέστε μια φόρμα κριτικής στον ιστότοπό σας.

Αναρωτιέστε πώς να ζητήσετε πιο εμπεριστατωμένες κριτικές; Προσθέστε μια φόρμα αξιολόγησης σε μια ενότητα του ιστότοπού σας, βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο να την βρίσκουν οι πελάτες και συνδέστε συχνά σε αυτήν!

3. Τοποθετήστε ένα link στον ιστότοπό σας που οδηγεί στο google my business / tripadvisor.

4. Στείλτε στους πελάτες email με σύνδεσμο που οδηγεί στο google my business / tripadvisor.

Το email marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις, δεδομένου ότι το 91% των καταναλωτών ανοίγει το email του σε καθημερινή βάση. Ένας συνηθισμένος χρόνος για να ζητήσετε από τους πελάτες μια κριτική είναι μετά από μια πρόσφατη αγορά. Μπορείτε επίσης να στείλετε μηνύματα κριτικής μετά από μια προσωπική αγορά ή όταν ένας πελάτης έχει ολοκληρώσει μια υπηρεσία ή εμπειρία.

5. Χρησιμοποιήστε μια υπηρεσία SMS.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία SMS για να ρυθμίσετε αυτοματοποιημένα μηνύματα. Οι καμπάνιες SMS μπορούν να είναι ένας εύχρηστος τρόπος συλλογής περισσότερων κριτικών με ελάχιστη προσπάθεια.

6. Ρωτήστε σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αναρωτιέστε πώς να λαμβάνετε κριτικές από τους ακόλουθούς σας; Απλά ζητήστε τους! Θυμηθείτε, οι περισσότεροι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να μοιραστούν μια κριτική εάν τους ζητηθεί.

7. Μοιραστείτε τις κριτικές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εκτός από το να ζητάτε απευθείας κριτικές, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστείτε τις κριτικές που λαμβάνετε σε μια νέα ανάρτηση μαζί με έναν σύνδεσμο για να μοιραστούν οι πελάτες τις δικές τους.

8. Με ένα τηλεφώνημα.

Ένα προσωπικό τηλεφώνημα για να ρωτήσετε εάν ήταν ευχαριστημένοι με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας δείχνει ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά. Διαβάστε την ατμόσφαιρα πριν αποφασίσετε να ζητήσετε κριτική. Αν φαίνονται ικανοποιημένοι και χαρούμενοι που τηλεφώνησες, είναι πολύ καλή στιγμή να πεις κάτι σαν: «Χαίρομαι πολύ που η εμπειρία σας με το [όνομα της εταιρείας] ήταν θετική. Τα σχόλια είναι τόσο πολύτιμα για μια αναπτυσσόμενη επωνυμία όπως η δική μας. Εάν έχετε χρόνο, θα σας πείραζε να μοιραστείτε αυτά που είπατε σήμερα στο [X Review Platform]; Ξέρω ότι άλλοι πελάτες θα έβρισκαν την εμπειρία σας ενθαρρυντική.»

9. Προσθέστε ένα ευχαριστήριο σημείωμα.

Μια ευχαριστήρια κάρτα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση στην επωνυμία, να διατηρήσετε το κατάστημά σας στο μυαλό του πελάτη αφού φύγουν και να ζητήσετε ευγενικά μια κριτική. Συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε έναν κωδικό QR για απλότητα και ευκολία στη χρήση.

10. REVIEWS CARDS

Σχεδιάστε και Εκτυπώστε κάρτες αξιολογήσεων πελατών που έχουν link/ QR code ή και NFC tap. Τοποθετήστε τις κάρτες σε εμφανή σημεία, όπως πόρτες δωματίων, εισόδους καταστημάτων, τραπέζια εστιατορίων, ταμεία εμπορικών σημείων, κ.α.

Είναι πολύ αποτελεσματική αυτή η πρακτική γιατί δίνει την ευκολία στους πελάτες να σκανάρουν με το κινητό τους και να μεταφερθούν στο σημείο αξιολογήσεων στο google my business, tripadvisor, facebook, booking, airbnb και σε όποια άλλη πλατφόρμα δέχεστε κριτικές.

Υπενθύμιση: Μην αμελείτε να απαντήσετε σε κάθε κριτική των πελατών, ακόμα και αν είναι αρνητική, μια τυπική απάντηση ‘ Ευχαριστούμε, οι παρατηρήσεις σας μας βοηθάνε να βελτιωθούμε’ είναι οκ. Αυτή η πρακτική ενισχύει τον αλγόριθμο και δείχνετε επαγγελματίες!

Η Noonoo Digital σχεδιάζει εξατομικευμένες κάρτες για κάθε επιχείρηση με το λογότυπό σας και το QR Code που οδηγεί στο σημείο όπου ο πελάτης κάνει κριτική στην καταχώρησή σας στις πλατφόρμες: Google business, Tripadvisor, Airbnb, Booking, Facebook. Δείτε στην παρακάτω φωτογραφία πραγματικό παράδειγμα κάρτας εταιρείας διαχείρισης διαμερισμάτων βραχυχρόνιας διαμονής στη Λάρισα.

Επιπλέον, εκτυπώνουμε τις κάρτες και σας τις στέλνουμε ταχυδρομικά.

Σας προτείνουμε μια οικονομική λύση με κάρτες σε καλό χαρτί και μέγεθος Α5 που εύκολα θα μπει σε κάθε σημείο. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

©2025. Noonoo Digital. All Rights Reserved.