
Μάθετε τον ρόλο που παίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ στην επιτυχία του ξενοδοχείου σας
Αγαπητοί ιδιοκτήτες ξενοδοχείων,
Είμαι ο Γιώργος Γκουτζιούπας από τη Noonoo Digital (www.noonoo.gr) και σας παρουσιάζω ένα άρθρο που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε ακόμη καλύτερα τον ρόλο που ‘παίζει’ το ψηφιακό μάρκετινγκ στην επιτυχία του ξενοδοχείου σας.
Το ταξίδι του επισκέπτη ξεκινά στο διαδίκτυο όταν ανακαλύψει το ξενοδοχείο σας χρησιμοποιώντας
- μηχανές αναζήτησης όπως google, bing, για να οδηγηθεί στην ιστοσελίδα σας ή στο google my business (προφίλ – χάρτης),
- μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, instagram, tiktok, κ.α.)
- και πλατφόρμες κρατήσεων (airbnb, booking κ.α.).
Η παρουσία σας στο διαδίκτυο είναι πιο ζωτικής σημασίας από ποτέ.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ στον κλάδο της φιλοξενίας χρησιμοποιεί ψηφιακά κανάλια όπως ιστότοπους, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και email για τη διαφήμιση και την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών φιλοξενίας.
Διαβάστε τους λόγους για τους οποίους το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να είναι μια εμπειρία που αλλάζει το παιχνίδι για τους μικρούς, μεσαίους και μεγάλους παίκτες στον κλάδο της φιλοξενίας:
- Αυξημένα έσοδα: Το αποτελεσματικό ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να κατευθύνει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο ή το φυσικό ξενοδοχείο, με αποτέλεσμα περισσότερα έσοδα.
- Αυξημένη προβολή: Μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ, οι ξενοδοχειακές εταιρείες θα αυξήσουν την προβολή τους στο διαδίκτυο και θα προσεγγίσουν μεγαλύτερο κοινό. Οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν τις πιθανότητές τους να ανακαλυφθούν από δυνητικούς πελάτες, ενισχύοντας την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέσω SEO, μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλων τακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Βελτιωμένη φήμη επωνυμίας: Με τη συνεχή βελτίωση των τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ, οι εταιρείες φιλοξενίας μπορούν να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν μια θετική φήμη επωνυμίας. Η ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, καθώς και οι ευνοϊκές αξιολογήσεις από ικανοποιημένους καταναλωτές, μπορούν να βοηθήσουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με νέους πελάτες.
- Βελτιωμένη δέσμευση πελατών: Το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει στους οργανισμούς φιλοξενίας να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο και να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ανταποκρίνονται σε αιτήματα και σχόλια πελατών, να παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να δημιουργούν σχέσεις με τους πελάτες.
Σήμερα, το ψηφιακό μάρκετινγκ στη φιλοξενία βασίζεται σε τρία βασικά στοιχεία:
- Ιδιόκτητα στοιχεία: Οι ιστότοποι και το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι παραδείγματα περιουσιακών στοιχείων πολυμέσων που ανήκουν σε ξενοδοχεία. Αυτοί οι παράγοντες βοηθούν τα ξενοδοχεία να αναπτύξουν μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες και να προσαρμόσουν εμπειρίες για συγκεκριμένο κοινό.
- Eπί πληρωμή ΜΜΕ και Social Media: Παραδείγματα περιλαμβάνουν διαφημίσεις προβολής σε περιοδικά και τηλεοπτικούς σταθμούς, πληρωμένη αναζήτηση στην google και διαφήμιση μέσων κοινωνικής δικτύωσης που είναι και η πιο value for money από όλες τις μορφές διαφήμισης. Αυτό το στοιχείο είναι κρίσιμο για την προσέλκυση και την καθοδήγηση πελατών στα ιδιόκτητα στοιχεία σας.
- Κερδισμένα μέσα: Ορίζεται ως η προβολή που λαμβάνεται μέσω δημοσίων σχέσεων και από στόμα σε στόμα, όπως κριτικές, αξιολογήσεις, κοινοποιήσεις και αναφορές. Το σωστό και στοχευμένο πλάνο μάρκετινγκ, η updated σύγχρονη παρουσία στο διαδίκτυο βοηθάει να αυξηθούν οι θετικές κριτικές από τους πελάτες σας.
Καθώς οι online κρατήσεις ξενοδοχείων γίνονται ο κανόνας παγκοσμίως, η ύπαρξη ισχυρής παρουσίας στο διαδίκτυο είναι κρίσιμης σημασίας εάν είστε ξενοδόχος.
Αυτό σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μια τοποθεσία όπου οι πελάτες μπορούν να εξετάσουν το ξενοδοχείο σας και τις υπηρεσίες του και να κάνουν κράτηση δωματίου από την άνεση του σπιτιού τους.
Από την άλλη πλευρά, με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό στον διαδικτυακό ξενοδοχειακό κλάδο και τόσες πολλές επιλογές που έχουν οι τουρίστες ανά τον κόσμο, ο τρόπος για να αυξήσετε την προβολή σας εξαρτάται από το πόσο πολύ θα βελτιώσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο!
Εδώ είναι μερικές στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν.
Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου
Όταν κάποιος έρχεται στον ιστότοπό σας, πρέπει να μπορείτε να τον πείσετε να κάνει κράτηση. Λοιπόν, πώς το κάνετε;
Για να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να μετατραπούν σε πελάτες, οι πληροφορίες που δημοσιεύετε πρέπει να είναι διασκεδαστικές και να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις τους. Δελεάστε τους πελάτες προβάλλοντας την ελκυστική επιχείρησή σας μέσω εντυπωσιακών εικόνων ή προσφέρετέ τους έκπτωση εάν κάνουν κράτηση εντός συγκεκριμένης προθεσμίας. Όποιο κι αν είναι το υλικό σας, κάντε το σχετικό με το κοινό σας και ενθαρρύνετέ το να κλείσει δωμάτιο στο ξενοδοχείο σας.
Μόχλευση Influencer Marketing
Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει μια ολοένα και πιο σημαντική πτυχή του επιχειρηματικού μάρκετινγκ, έχουν εμφανιστεί πολυάριθμες νέες μορφές μάρκετινγκ. Το Influencer Marketing είναι ένα παράδειγμα ενός ξεχωριστού τομέα. Αυτό συνεπάγεται τη συνεργασία με “Influencers”, ή άτομα με τεράστιους ακόλουθους στο διαδίκτυο, για την προώθηση του ξενοδοχείου σας. Ως ξενοδόχος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τους ταξιδιωτικούς παράγοντες επιρροής και να τους δώσετε προσφορές, διαφημίσεις ή χρηματικά κίνητρα με αντάλλαγμα την προώθηση της εταιρείας σας. Επειδή οι περισσότεροι θεατές τους θα ενθουσιαστούν από το περιεχόμενο που σχετίζεται με ταξίδια, η προώθησή σας αναμφίβολα θα προσεγγίσει πολλούς πιθανούς αγοραστές στη θέση σας.
Βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για SEO
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι μια από τις καλύτερες προσεγγίσεις για την αύξηση των κρατήσεων στον ιστότοπό σας. Αυτό συνεπάγεται τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου στον ιστότοπό σας, ώστε να είναι εύκολη η πλοήγηση και η πρόσβαση των πελατών, ενώ παράλληλα κατατάσσονται καλύτερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (google). Αυτό διασφαλίζει ότι ο ιστότοπός σας εκτίθεται σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση.
Στρατηγικές μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επιτυχία του ξενοδοχείου
Είτε είστε νέος στο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είτε αναζητάτε νέες μεθόδους για να επεκτείνετε την προσέγγισή σας, ακολουθούν μερικές προτάσεις που πρέπει να συμπεριλάβετε στη στρατηγική σας:
Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας
Η πρώτη ερώτηση που θα πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας είναι, “Ποιον στοχεύω;” Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση μπορεί να καθορίσει τη διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας.
Ίσως είστε ένα εκπληκτικό σπίτι δίπλα στη λίμνη, ιδανικό για ζευγάρια και γάμους. Ή βρίσκεστε σε ιδανική τοποθεσία κοντά σε ένα μεγάλο αεροδρόμιο και φιλοξενείτε πολλούς επαγγελματίες ταξιδιώτες. Λάβετε υπόψη δημογραφικούς παράγοντες όπως η ηλικία, το φύλο, ο τόπος καταγωγής, το οικονομικό επίπεδο και η πρόθεση ταξιδιού. Αυτή η γνώση κοινού θα σας βοηθήσει να επιλέξετε τα κατάλληλα κανάλια και να δημιουργήσετε το καλύτερο περιεχόμενο για τους καλεσμένους σας.
Μοιραστείτε τη φωνή και την ιστορία της επωνυμίας σας
Τα περισσότερα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσουν ένα καλό όνομα στην τουριστική αγορά, ωστόσο οποιαδήποτε επωνυμία μπορεί εύκολα να χαθεί σε αυτό το γεμάτο συμφόρηση περιβάλλον. Το κλειδί για να ξεχωρίσετε είναι να δημιουργείσετε μια ολοκληρωμένη παρουσία για την επωνυμίας σας στο διαδίκτυο και να μεταφέρετε τακτικά τις προτάσεις σας για να προσελκύσετε επισκέπτες στην τοποθεσία σας.
Να θυμάστε ότι οι σημερινοί καταναλωτές εκτιμούν την αυθεντικότητα στις επιχειρήσεις με τις οποίες συνδέονται, η παρουσία σας στο διαδίκτυο πρέπει να είναι ξεχωριστή, να αναδικνύει τους ανθρώπους που εργάζονται για το ξενοδοχείο σας, να τονίζει την τοπικότητα των φαγητών στα εστιατόριά σας και άλλα μοναδικά στοιχεία.
Προσφέρετε Ειδικές Εκπτώσεις
Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνήθως αλληλεπιδρούν με επιχειρήσεις και επωνυμίες επειδή είναι αφοσιωμένοι πελάτες ή εκτιμούν το προσφερόμενο υλικό. Σκεφτείτε μια καμπάνια μάρκετινγκ που προσφέρει αποκλειστικά κίνητρα αφοσίωσης για την ενίσχυση της αφοσίωσης σας με το τρέχον κοινό σας. Αυτή η μέθοδος δείχνει σε πρώην και υποψήφιους επισκέπτες ότι εκτιμάτε την αφοσίωσή τους και θα τους αναγνωρίσετε με βραβεία.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε κίνητρα, όπως δωρεάν ποτά ή εκπτωτικά κουπόνια, με αντάλλαγμα την παρακολούθηση της σελίδας σας. Αυτή η προσέγγιση αυξάνει την κοινωνική σας παρακολούθηση και εμπνέει τους ακόλουθούς σας να επισκεφτούν το ξενοδοχείο σας.
Μάρκετινγκ περιεχομένου: Αφήγηση της ιστορίας του ξενοδοχείου σας
Η δημιουργία περιεχομένου είναι ένα πράγμα, αλλά πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι προσεγγίζει και έχει απήχηση σε ένα ευρύ κοινό. Ακολουθούν μερικές προτάσεις που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την εφαρμογή της στρατηγικής σας:
Μάθετε τι θέλουν οι πελάτες σας
Ελέγξτε τα αναλυτικά στοιχεία σας επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδας σας. Σημειώστε τι λαμβάνει τη μεγαλύτερη προσοχή και επικεντρωθείτε εκεί μετατρέποντάς τις σε ολοκληρωμένες λύσεις.
Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τους δείκτες απόδοσης για τα δίκτυα κοινωνικών μέσων σας. Προσδιορίστε ποιες αναρτήσεις ή ποιες διαφημίσεις φέρνουν έχουν την μεγαλύτερη θέαση και στοχεύστε να δημιουργήσετε πιο εμπεριστατωμένα άρθρα ή βίντεο για αυτά τα θέματα. Είναι επίσης ωφέλιμο να εξετάσετε τι λειτουργεί για τους ανταγωνιστές σας.
Δημιουργήστε Visual με βίντεο
Το μάρκετινγκ βίντεο είναι ένα ισχυρό εργαλείο που κερδίζει γρήγορα έδαφος στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Όχι μόνο είναι το YouTube (που ανήκει στην Google) η δεύτερη πιο ισχυρή μηχανή αναζήτησης, αλλά καταναλώνεται περισσότερο περιεχόμενο βίντεο από ποτέ στην ανθρώπινη ιστορία.
Το 54% των χρηστών του Διαδικτύου αναμένουν να δουν περισσότερο περιεχόμενο βίντεο από επωνυμίες και επιχειρήσεις. Το βίντεο είναι το πιο δημοφιλές υλικό στα social media.
Μείνετε Συνεπείς
Για να κρατήσετε τους πελάτες αφοσιωμένους και ενήμερους, πρέπει να διατηρείτε ένα σταθερό πρόγραμμα πληροφοριών στο οποίο μπορούν να βασίζονται. Είναι μια λεπτή ισορροπία. Θα χάσουν το ενδιαφέρον τους εάν δεν ανεβάζετε περιεχόμενο, αλλά αν δημοσιεύετε πολύ συχνά, θα κατακλυστούν και θα απευαισθητοποιηθούν και θα αρχίσουν να περνούν από το περιεχόμενό σας. Αυτός είναι επίσης ο λόγος που το υλικό σας πρέπει να είναι διαρκώς υψηλής ποιότητας.
Διαδικτυακές κριτικές και διαχείριση φήμης
Η διαδικτυακή διαχείριση φήμης περιλαμβάνει όλες τις προσπάθειες μιας επωνυμίας να παρακολουθεί και να βελτιώνει την εικόνα της. Περιλαμβάνει την παρακολούθηση όσων δηλώνονται για μια εταιρεία στο διαδίκτυο, την αντίδραση σε κριτικές πελατών και τη δημιουργία και διατήρηση μιας θετικής διαδικτυακής φήμης.
Η θετική φήμη του Διαδικτύου μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τα έσοδά σας ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) και τη μέση ημερήσια τιμή (ADR). Οι επισκέπτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για ένα ξενοδοχείο με καλή φήμη και υψηλές βαθμολογίες από ένα ξενοδοχείο με χαμηλότερες τιμές. Ως αποτέλεσμα, οι ADR και RevPAR θα αυξηθούν, ενισχύοντας τα έσοδα και την κερδοφορία.
Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη διαχείριση της φήμης σας στο διαδίκτυο:
Κατανοήστε και αντιδράστε στα σχόλια των πελατών σας
Η κατανόηση του τι λένε οι διαδικτυακοί χρήστες για το ξενοδοχείο σας και τι λένετε οι πραγματικοί σας πελάτες σε πραγματικό χρόνο είναι σημαντική για τη διαχείριση της φήμης.
Η γρήγορη αντίδραση με τη δημιουργία νέου περιεχομένου δείχνει σε όσους/όσες σας ακολουθούν στο διαδίκτυο ότι είστε αφοσιωμένοι και ενημερωμένοι. Εκμεταλλευτείτε τα θετικά σχόλια και δημοσιεύστε τα στα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό παρακινεί άλλους να γράψουν τις κριτικές τους και να μοιραστούν πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας στους λογαριασμούς τους.
Δώστε προσοχή στις κριτικές Google
Πολλοί τουρίστες και τουριστικά γραφεία θα αναζητήσουν πρώτα στην Google τα στοιχεία επικοινωνίας του ξενοδοχείου σας, την ακριβή τοποθεσία και, το πιο σημαντικό, τις κριτικές επισκεπτών. Η ορατότητα στους Χάρτες Google οδηγεί σε πιο άμεσες κρατήσεις, κριτικές και υψηλότερες βαθμολογίες στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να παρακολουθούν τακτικά τις καταχωρίσεις τους, να ενημερώνουν ζωτικής σημασίας πληροφορίες και να απαντούν σε κριτικές όταν προκύπτουν.
Κατά μέσο όρο, το 56% των δραστηριοτήτων στις καταχωρίσεις του Google My Business (GMB) έχουν ως αποτέλεσμα άμεσες επισκέψεις στον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι οι κριτικές που υποβάλλουν οι επισκέπτες για το ξενοδοχείο σας στο Google επηρεάζουν τους χρήστες να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας και τελικά να πραγματοποιήσουν μετατροπή. Επιπλέον, οι δυνητικοί επισκέπτες σας είναι πιο πιθανό να επισκεφτούν τον ιστότοπο της επιχείρησης μέσω μιας καταχώρισης Google, με αποτέλεσμα να είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση απευθείας παρά μέσω OTA.
Αν θέλετε να βελτιωθείτε είναι σημαντικό να ακούσετε προσεκτικά τι λένε οι πελάτες σας, τα σχόλιά τους είναι ανεκτίμητα. Μπορείτε να διαφοροποιήσετε κάποιες λειτουργίες και υπηρεσίες του ξενοδοχείου σας ανάλογα με τα σχόλια από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον ιστότοπό σας ή μπορείτε να είστε προνοητικοί και να διεξάγετε έρευνες με ερωτηματολόγια που επιτρέπουν στους επισκέπτες να συζητήσουν τις εμπειρίες τους στις εγκαταστάσεις σας.
Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας
Δίνοντας στους πελάτες έναν απλό τρόπο να σας προσεγγίσουν μέσω των διαδικτυακών καναλιών σας, θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε ισχυρή φήμη. Κάτι τόσο βασικό όσο η εισαγωγή μιας εφαρμογής ζωντανής συνομιλίας / chat ή live call στον ιστότοπό σας μπορεί να σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με πιθανούς επισκέπτες και να απαντήσετε άμεσα στα προβλήματά τους.
Εκτός από τον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας, η παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη σχέσεων και τη σύνδεση με υποψήφιους επισκέπτες. Βεβαιωθείτε ότι οι απαντήσεις σε σχόλια είναι έγκαιρες και παρέχουν εξατομικευμένες, ουσιαστικές λύσεις. Η προσοχή στη λεπτομέρεια θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε αφοσίωση στην επωνυμία, με αποτέλεσμα επαναλαμβανόμενες επισκέψεις και σταθερές κρατήσεις.
Επί πληρωμή Διαφήμιση: Μεγιστοποίηση προσέγγισης χρηστών και κρατήσεων
Η πληρωμένη διαφήμιση μπορεί να προσφέρει την απαραίτητη ώθηση για να βελτιώσετε την παρουσία σας προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μια ποικιλία διαφημιστικών στρατηγικών, όπως διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και διαφημίσεις μηχανών αναζήτησης.
Ο ευκολότερος τρόπος για να προσδιορίσετε ποια μέθοδος είναι ιδανική είναι να λάβετε υπόψη τους αντιπάλους, τα δημογραφικά στοιχεία του στόχου σας και τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι αρκετά αποτελεσματικές για ένα πολυτελές ξενοδοχείο σε μια γνωστή πόλη, επειδή πολλά άτομα θα βλέπουν αναρτήσεις που σχετίζονται με την πόλη. Μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τις στρατηγικές επί πληρωμή διαφήμισης είναι:
Αναπτύξτε ένα λεπτομερές σχέδιο μάρκετινγκ
Πρώτα και κύρια, πρέπει να έχετε μια στρατηγική μάρκετινγκ που να περιλαμβάνει αμειβόμενες και οργανικές προσεγγίσεις. Αυτό εγγυάται ότι οι δραστηριότητές σας συντονίζονται και εργάζονται προς έναν μόνο στόχο αντί να ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Σας επιτρέπει επίσης να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να μετράτε την επιτυχία σας, καθώς μπορείτε να δείτε πώς κάθε μέθοδος προσθέτει στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ.
Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας
Η κατανόηση των δημογραφικών στοιχείων – στόχων σας είναι απαραίτητη για οποιαδήποτε αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ. Σας επιτρέπει να εξατομικεύσετε τις στρατηγικές ανταλλαγής μηνυμάτων, περιεχομένου και μάρκετινγκ στις απαιτήσεις και τα ενδιαφέροντα του κοινού-στόχου σας. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητές σας να προσελκύσετε και να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας, οδηγώντας σε βελτιωμένες μετατροπές και βελτιωμένη απόδοση επένδυσης (ROI).
Παρακολούθηση, μέτρηση και τροποποίηση
Η παρακολούθηση είναι κρίσιμη για τη μεγιστοποίηση της διαφημιστικής επιτυχίας και τη διασφάλιση της απόδοσης της επένδυσης. Παρακολουθήστε μετρήσεις όπως εμφανίσεις, κλικ, προβολές και μετατροπές για να προσδιορίσετε εάν επιτυγχάνετε τους στόχους σας. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να παρέχουν βασικές πληροφορίες για το πόσο καλά λειτουργούν οι προσπάθειές σας, επιτρέποντάς σας να κάνετε αλλαγές και να τις βελτιστοποιήσετε για τα καλύτερα αποτελέσματα. Επίσης, φροντίστε να διατηρείτε αρχείο από αυτά τα στατιστικά στοιχεία κατά τη δημιουργία νέων καμπανιών. Θα λειτουργήσουν ως σημείο αναφοράς για μελλοντική πρόοδο, επιτρέποντάς σας να συγκρίνετε την αποτελεσματικότητα κάθε καμπάνιας και να προσδιορίσετε τι λειτουργεί καλύτερα.
Marketing μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για δέσμευση επισκεπτών
Οι τουρίστες στις μέρες μας κάνουν εκτεταμένη έρευνα στο διαδίκτυο και προετοιμάζονται αναλυτικά για τα ταξίδια τους. Για τα ξενοδοχεία, αυτό σημαίνει ότι έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν τις κρατήσεις μέσω της αποστολής τακτικών newsletters σε μια βάση δεδομένων που έχει προκύψει από τους πελάτες που έχουν μείνει στο ξενοδοχείο τα περασμένα χρόνια αλλά και εκείνους/ες που έχουν επικοινωνήσει με email αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει την κράτηση. Επιπλέον, είναι σύνηθες τα ξενοδοχεία να επικοινωνούν με λίστες τουριστικών γραφείων, εταιρειών, συλλόγων κτλ. Ακολουθούν μερικά ακόμη οφέλη του μάρκετινγκ μέσω email στα ξενοδοχεία:
Αναπτύξτε έναν δεσμό που διαρκεί
Το email marketing σας επιτρέπει να ‘χτίζετε’ μια μακροχρόνια σχέση με τους πελάτες σας. Τμηματοποιήστε τους συνδρομητές email σας σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία και τις προτιμήσεις τους και στείλτε τους εξατομικευμένες πληροφορίες και προσφορές.
Δημιουργήστε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας
Οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email σάς βοηθούν να επικοινωνείτε με το κοινό-στόχο σας με συνέπεια. Με την πάροδο του χρόνου, οι συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα κατανοούν καλύτερα την επωνυμία σας και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στέλνοντας κομμάτια ιστολογίου για τοπικά αξιοθέατα, υπενθυμίσεις για προσεχείς εκδηλώσεις που διοργανώνει το εστιατόριο του ξενοδοχείου σας και τις πιο πρόσφατες κριτικές από ευχαριστημένους επισκέπτες του ξενοδοχείου.
Υψηλή απόδοση επένδυσης
Το μάρκετινγκ μέσω email προσφέρει σημαντικά μεγάλη απόδοση επένδυσης από άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Επιπλέον, έχει αποδειχθεί ότι αφιερώνοντας χρόνο για να δοκιμάσετε τις καμπάνιες email σας μπορεί να οδηγήσει σε 28% μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης. Υπάρχουν πλέον διαθέσιμες εξελιγμένες εφαρμογές emailing που στέλνουν τα μηνύματά σας σε μαζικό κοινό, με ασφάλεια και μετρήσεις.
Συμπεράσματα
Όταν ένας πελάτης επισκέπτετε το ξενοδοχείο σας, διασφαλίζετε ότι όλα είναι σωστά για να εξασφαλίσετε την ευχαρίστηση του πελάτη. Ομοίως, όταν το κοινό σας βρίσκει στο διαδίκτυο, θα πρέπει να εκτιμούν αυτό που βλέπουν. Μια καλά ανεπτυγμένη, επιτυχημένη παρουσία στο διαδίκτυο το εξασφαλίζει αυτό. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο για τον κλάδο της φιλοξενίας για την επίτευξη αυτού του στόχου. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν με το κοινό-στόχο τους, να αυξάνουν τις κρατήσεις και να βελτιώνουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Ως αποτέλεσμα, έχει καταστεί κρίσιμο για την επιτυχία στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Ελπίζουμε να σας βοήθησε αυτό το άρθρο.
H Noonoo Digital σας προσκαλεί να μας καλέσετε στο +30 6983385768 και στο info@noonoo.gr για να συζητήσουμε τις δικές ανάγκες σε σχέση με το digital marketing, να σας δώσουμε μια εκπληκτική προσφορά που θα δυσκολευτείτε να απορρίψετε και στη συνέχεια να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε το καλύτερο δυνατό πλάνο ενεργειών μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο σας.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ALL-IN-ONE HOTEL DIGITAL PACK