Digital Blog
Στατιστικά στοιχεία για το Facebook

Στατιστικά στοιχεία για το Facebook

Το Facebook έχει 2,93 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.

Αυτό είναι ένα άλμα 1,3% από έτος σε έτος, ή μια αύξηση 39 εκατομμυρίων χρηστών. Παρά το γεγονός ότι πέρασε μια δύσκολη χρονιά το 2022, το Facebook παραμένει η πιο χρησιμοποιούμενη κοινωνική πλατφόρμα παγκοσμίως. Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που προσπαθούν να προσεγγίσουν σχεδόν όλα τα δημογραφικά στοιχεία, το Facebook είναι απαραίτητο συστατικό μιας στρατηγικής κοινωνικού μάρκετινγκ.

Το 36,7% του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί το Facebook μηνιαίως. Ναι, 2,93 δισεκατομμύρια χρήστες ισοδυναμούν με το 36,7% των 8 δισεκατομμυρίων ανθρώπων της Γης, από τον Νοέμβριο του 2022. Και είναι το 47% του παγκόσμιου πληθυσμού ηλικίας 13+.

Το 70% των χρηστών του Διαδικτύου είναι ενεργοί σε τουλάχιστον μία πλατφόρμα Meta. Από τους 5,3 δισεκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου παγκοσμίως, 3,71 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία εφαρμογή Meta κάθε μήνα: Facebook, Instagram, Messenger ή WhatsApp. Πολλοί χρησιμοποιούν περισσότερα από ένα. Σε αυτήν την ανάρτηση, εστιάζουμε συγκεκριμένα στο ίδιο το Facebook, αλλά επειδή υπάρχει τόση διασταυρούμενη επικονίαση στις πλατφόρμες Meta, είναι καλό να κατανοήσουμε και τη μεγαλύτερη εικόνα.

Το Facebook είναι η 7η πιο πολύτιμη μάρκα στον κόσμο. Η τιμή της μετοχής της Meta είχε μια ανώμαλη πορεία το 2022, αλλά η αξία της επωνυμίας του Facebook παραμένει ισχυρή. Η αξία επωνυμίας είναι ένας όρος μάρκετινγκ που αντιπροσωπεύει την αξία της ίδιας της επωνυμίας – δεν είναι το ίδιο με την αξία της μετοχής. Το Facebook προσγειώνεται πίσω από τεράστιες μάρκες όπως η Amazon, η Google και η Walmart για να φτάσει στην 7η θέση για το 2022 με αξία επωνυμίας 101,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Apple κατέχει την πρώτη θέση με εκτιμώμενη αξία επωνυμίας 355,08 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Το Facebook.com είναι ο τρίτος ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο. Μόνο το Google και το YouTube έχουν περισσότερες επισκέψεις. Αυτή είναι απλώς η web έκδοση του Facebook, επομένως δεν περιλαμβάνει καν τη χρήση εφαρμογής.

Το Facebook είναι η 2η πιο χρησιμοποιούμενη παγκόσμια εφαρμογή με βάση τον συνολικό χρόνο χρήσης. Μόνο το YouTube βρίσκεται στην κορυφή. Το Facebook είναι επίσης η τρίτη εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις, μετά το Instagram και το TikTok.

Το 67% των μηνιαίων χρηστών είναι ενεργοί καθημερινά. Αυτό είναι 1,98 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες καθημερινά, δηλαδή άνθρωποι που χρησιμοποιούν το Facebook κάθε μέρα.

Περισσότερο από το 72% των χρηστών του Facebook χρησιμοποιούν επίσης YouTube, WhatsApp και Instagram. Τα στοιχεία ανέρχονται στο 72,6% των χρηστών του Facebook που συχνάζουν επίσης στο YouTube, στο 72,3% στο WhatsApp και στο 77,4% στο Instagram. Υπάρχουν σημαντικές επικαλύψεις σε άλλα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα, όπως το 50,2% των χρηστών του Facebook είναι επίσης στο TikTok, το 49,9% στο Twitter και το 33,7% στο Pinterest. Η ύπαρξη μιας ισχυρής στρατηγικής καμπάνιας μεταξύ πλατφορμών θα διασφαλίσει ότι θα παραδώσετε το σωστό μήνυμα σε κάθε πλατφόρμα.

Το Facebook είναι η αγαπημένη κοινωνική πλατφόρμα των δημογραφικών 35-44. Επίσης, έρχεται στην κορυφή για άνδρες χρήστες του Διαδικτύου ηλικίας 25-34 ετών, αν και οι γυναίκες αυτής της ηλικιακής ομάδας προτιμούν το Instagram. Το Facebook περιορίζει αυτήν τη στιγμή την αναφορά φύλου σε άνδρες και γυναίκες. Εάν η αγορά-στόχος σας περιλαμβάνει αυτά τα δημογραφικά στοιχεία, το Facebook είναι ένα ακόμη πιο σημαντικό μέρος για να συνδεθείτε.

Οι χρήστες περνούν κατά μέσο όρο 19,7 ώρες το μήνα στο Facebook. Αυτό έρχεται στην τρίτη θέση μετά τις 23,4 ώρες του YouTube το μήνα και τις 22,9 ώρες του TikTok. Είναι πολύ περισσότερο από τις 11,7 ώρες του Instagram το μήνα. Αυτό το στατιστικό του Facebook είναι μόνο για χρήστες Android, αλλά εξακολουθεί να είναι ενδεικτικό των προτύπων του κλάδου.

Ο μέσος όρος αναρτήσεων της σελίδας στο Facebook 1,68 φορές την ημέρα. Περισσότερες από τις μισές από αυτές τις αναρτήσεις (52,5%) είναι αναρτήσεις συνδέσμων. Ακολουθεί:

  • Αναρτήσεις φωτογραφιών: 28,8%
  • Αναρτήσεις βίντεο: 17,1%
  • Δημοσιεύσεις κατάστασης: 1,8%

Το μέσο ποσοστό αφοσίωσης για μια ανάρτηση Σελίδας στο Facebook είναι 0,07%. Ωστόσο, το ποσοστό ποικίλλει σημαντικά μεταξύ των τύπων αναρτήσεων, κάτι που μπορεί να είναι ένας καλός λόγος για να επανεξετάσετε το μείγμα περιεχομένου σας. Οι αναρτήσεις φωτογραφιών έχουν την υψηλότερη αφοσίωση με 0,12%, ακολουθούμενη από:

  • Δημοσιεύσεις κατάστασης: 0,11%
  • Αναρτήσεις βίντεο: 0,08%
  • Αναρτήσεις συνδέσμων: 0,04%

Τα ποσοστά αφοσίωσης ποικίλλουν επίσης σημαντικά ανάλογα με τον αριθμό των ακολούθων της σελίδας, με τις μικρές σελίδες να λαμβάνουν την υψηλότερη αφοσίωση.

Πηγή:

facebook statistics

Tags :