Δεδομένα για τη διαφήμιση στο Facebook
Οι άνθρωποι έχουν 53% περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν από μια επιχείρηση που μπορούν να στείλουν μήνυμα. Ευτυχώς, το Facebook επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσθέτουν ζωντανή συνομιλία στο Facebook Messenger στους ιστότοπούς τους για να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών και τις μετατροπές. Αυτό είναι ένα ισχυρό χαρακτηριστικό, αν και περιορίζεται μόνο στο Facebook Messenger. Μια λύση ζωντανής συνομιλίας πολλαπλών πλατφορμών, όπως το Heyday, μπορεί να φέρει όλη την επικοινωνία πελατών από το Facebook, τους Χάρτες Google, το email, το WhatsApp και άλλα σε ένα ενοποιημένο φάκελο εισερχομένων για την ομάδα σας.
Το 54,9% των χρηστών του Facebook παρακολουθούν ή ερευνούν επωνυμίες και προϊόντα στην πλατφόρμα. Μόνο το Instagram κατατάσσεται υψηλότερα για έρευνα επωνυμίας, με 62,3%. Χωρίς σταθερή παρουσία στο Facebook, θα χάσετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες που ερευνούν ενεργά τι να αγοράσουν.
Το Facebook αντιπροσωπεύει το 71,64% του συνόλου της παραπομπής της διαδικτυακής κίνησης από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η συντριπτική πλειοψηφία των κλικ σε ιστότοπους προέρχεται από το Facebook. Για σύγκριση, το Twitter έρχεται στη δεύτερη θέση με μόλις 9,02%. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα social social για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο blog ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, το Facebook είναι το καλύτερο στοίχημά σας.
Η μέση τιμή ανά διαφήμιση μειώθηκε κατά 18% το τρίτο τρίμηνο του 2022. Οι τιμές των διαφημίσεων στο Facebook μειώνονται με βάση τις προκλήσεις δεδομένων που σχετίζονται με ενημερώσεις iOS και cookies τρίτων. Αν και μπορεί να μην είστε πάντα σε θέση να στοχεύσετε με την ίδια ακρίβεια όπως στο παρελθόν, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες να προσεγγίσετε συγκεκριμένο κοινό που ενδιαφέρεται για την επωνυμία σας, σε χαμηλότερες τιμές.
Η πιθανή διαφημιστική προσέγγιση του Facebook είναι 2,08 δισεκατομμύρια άτομα. Δεδομένου ότι το Facebook είναι η πολυπληθέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, είναι επίσης αυτή με την υψηλότερη πιθανή απήχηση διαφημίσεων. Και πάλι, για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που ασχολούνται με την ανάπτυξη, το Facebook δεν είναι προαιρετικό.
Οι διαφημίσεις στο Facebook αγγίζουν το 33,3% του παγκόσμιου πληθυσμού άνω των 13 ετών. Με την προοπτική, αυτή η προσέγγιση διαφήμισης 2,08 δισεκατομμυρίων ατόμων είναι πάνω από το ένα τρίτο του συνολικού πληθυσμού εφήβων και άνω της Γης.
Το κοινό των διαφημίσεων του Facebook είναι 56,4% άνδρες. Για να γλυτώσετε από τα μαθηματικά, αυτό σημαίνει ότι το κοινό είναι 43,6% γυναίκες (καθώς το Facebook προσφέρει μόνο επιλογές ανδρικού και γυναικείου φύλου). Είναι εύκολο να σκεφτείς ότι και τα δύο είναι «περίπου τα μισά», αλλά μια διαφορά σχεδόν 13 πόντων είναι σημαντική. Δείτε πώς αναλύεται για κάθε ηλικιακή ομάδα:
Το δυνητικό κοινό των διαφημίσεων για το Facebook Reels είναι 697,1 εκατομμύρια άτομα. Για να το θέσουμε σε προοπτική με άλλες επιφάνειες του Facebook, εδώ είναι το πιθανό διαφημιστικό κοινό για άλλους τύπους τοποθέτησης:
- Ιστορίες: 1,25 δισεκατομμύρια χρήστες
- Αποτελέσματα αναζήτησης: 733,1 εκατομμύρια χρήστες
- Facebook Marketplace: 495,7 εκατομμύρια χρήστες
- Instant άρθρα: 313,6 εκατομμύρια χρήστες
Προς το παρόν, το κοινό των διαφημίσεων Reels είναι μικρότερο από το κοινό των διαφημίσεων Stories, αλλά το Facebook κλίνει σκληρά προς τους Reels. Και όταν σκεφτείτε το επόμενο στατιστικό στο Facebook, αυτό γίνεται πολύ ενδιαφέρον…
Τα Reels του Facebook αντιπροσώπευαν το 3,3% των εμφανίσεων διαφημίσεων στην πλατφόρμα το 2022. Μόνο 3,3%. Αλλά οι διαφημίσεις Reels έχουν το μισό δυνητικό κοινό των διαφημίσεων Stories. Οι διαφημιζόμενοι με μια σταθερή στρατηγική διαφήμισης Reels μπορούν να αποκτήσουν πλεονέκτημα, συμμετέχοντας σε αυτήν την τοποθέτηση διαφήμισης, ενώ εξακολουθεί να είναι μια σχετική καινοτομία.
Το 40% των διαφημιζόμενων στο Facebook χρησιμοποιούν τη μορφή «Κλικ για Μηνύματα». Το Facebook επικεντρώνεται στην ανάπτυξη αυτής της μορφής ως απόκριση στις αλλαγές στο iOS που καθιστούν δυσκολότερη την επαναστόχευση των χρηστών που κάνουν κλικ στον ιστότοπο μιας επωνυμίας. Διατηρώντας τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες εντός της πλατφόρμας, οι επωνυμίες μπορούν να δουν ποιος αλληλεπιδρά με τις διαφημίσεις τους και μπορούν να παρακολουθήσουν άμεσα.
Το 37% των χρηστών του Facebook θα κάνει μια αγορά στην πλατφόρμα το 2023
Αυτό το ποσοστό είναι συνδεδεμένο με το TikTok, αλλά λόγω της πολύ μεγαλύτερης βάσης χρηστών του, το Facebook κερδίζει σε τεράστιους αριθμούς. Ακολουθούν οι εκτιμώμενοι αγοραστές του eMarketer στις ΗΠΑ σε κάθε πλατφόρμα το 2022:
- Facebook: 63,5 εκατομμύρια
- Instagram: 41,0 εκατομμύρια
- TikTok: 23,7 εκατομμύρια
Αλλά το κοινωνικό εμπόριο της TikTok και το eMarketer προβλέπει ότι το TikTok και το Facebook θα έχουν ίσο αριθμό αγοραστών στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2023.
Πηγή: