Στατιστικά Instagram το 2023
Το Instagram το 2023 είναι μια ταχέως εξελισσόμενη κοινωνική πλατφόρμα, με χαρακτηριστικά που αλλάζουν και κινούνται και εξαφανίζονται με ιλιγγιώδη ρυθμό.
Αντί να κυνηγάτε ενημερώσεις πλατφόρμας από το Meta, βασιστείτε σε σκληρά δεδομένα που δείχνουν τι ακριβώς είναι το Instagram αυτή τη στιγμή και πώς είναι πιθανό να αλλάξει το επόμενο έτος.
Γενικά στατιστικά του Instagram
- Το Instagram είναι ο 8ος ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο
Σύμφωνα με τον Semrush, με βάση τη συνολική επισκεψιμότητα ιστοτόπων, το Instagram είναι ένας από τους 10 κορυφαίους ιστότοπους με τις περισσότερες επισκέψεις παγκοσμίως, με 4,25 δισεκατομμύρια συνολικές επισκέψεις ανά μήνα.
Είναι σημαντικό, ενώ οι περισσότεροι χρήστες συνδέονται μέσω της εφαρμογής για κινητά, αυτό το στατιστικό στοιχείο είναι μια καλή υπενθύμιση ότι οι χρήστες μπορεί να βλέπουν τις αναρτήσεις σας και στους επιτραπέζιους ή φορητούς υπολογιστές τους. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να υπολογίζετε ότι όλοι θα δουν λειτουργίες που είναι διαθέσιμες μόνο στην εφαρμογή, όπως ετικέτες προϊόντων. Αξίζει να αναφέρετε ονόματα προϊόντων στους υπότιτλους σας, ώστε οι χρήστες του ιστού να μπορούν να τα εντοπίσουν εάν έχουν έμπνευση να αγοράσουν.
- Το Instagram είναι ο 9ος όρος αναζήτησης με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Google
Το Facebook, το Youtube και ο «καιρός» ξεπέρασαν το Instagram, αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι η πρόσβαση στο Insta γίνεται κυρίως μέσω της εφαρμογής, αυτός είναι ένας εντυπωσιακός αριθμός και περισσότερη απόδειξη ότι το κοινό σας μπορεί να βλέπει το περιεχόμενό σας μέσω ενός προγράμματος περιήγησης — είτε είναι κινητό είτε μέσω του υπολογιστή.
- Το Instagram είναι η 4η πιο χρησιμοποιούμενη κοινωνική πλατφόρμα
Μόνο το Facebook, το Youtube και το WhatsApp ξεπέρασαν το Instagram όσον αφορά τους καθημερινούς ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, καθώς το Instagram φτάνει τα εντυπωσιακά 1,386 δισεκατομμύρια άτομα.
Προς το παρόν, ξεπερνά τα TikTok, Twitter, Pinterest και Snapchat, αλλά το 2023 θα είναι μια χρονιά μεγάλων αλλαγών, καθώς το TikTok κερδίζει έδαφος γρήγορα.
- Μόλις το 0,1% των χρηστών Instagram χρησιμοποιεί μόνο το Instagram
Η πιθανότητα ένας χρήστης του Instagram να έχει λογαριασμό και σε άλλη κοινωνική πλατφόρμα είναι 99,9%. Το 83% των χρηστών του Instagram, για παράδειγμα, είναι χρήστες του Facebook, ενώ το 56% είναι επίσης στο Twitter και το 52% χρησιμοποιεί επίσης το TikTok. (Αντίθετα, το 81% των TikTokers χρησιμοποιεί επίσης το Instagram.)
Τι σημαίνει αυτό για τους εμπόρους; Είναι πιθανό να προσεγγίζετε τα ίδια άτομα σε διαφορετικές πλατφόρμες. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι μοναδικό, ελκυστικό και σχετικό για τους ακόλουθους σε κάθε πλατφόρμα με μια στρατηγική καμπάνια μεταξύ πλατφορμών.
- Το Instagram είναι η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στον κόσμο
Το TikTok έρχεται στη δεύτερη θέση, ακολουθούμενο από το Facebook και το WhatsApp. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εφαρμογή Instagram κυκλοφορεί από το 2010, αυτό είναι ένα εντυπωσιακό σημείο στα διαγράμματα λήψης.
Στατιστικά χρηστών Instagram
- Το Instagram έχει περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες
Είπαμε παραπάνω ότι 1,386 δισεκατομμύρια χρησιμοποιούν το Instagram καθημερινά – αλλά περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια χρησιμοποιούν πλέον την πλατφόρμα μηνιαίως, σύμφωνα με την τελευταία πρόσκληση κερδών της Meta.
Θα δούμε πώς μερικά από τα κορυφαία δημογραφικά στοιχεία που αποτελούν αυτήν την τεράστια βάση χρηστών στα ακόλουθα στατιστικά στοιχεία χρηστών του Instagram.
- Το κοινό του Instagram είναι 52,2% άνδρες
Και 47,8% γυναίκες. (Προς το παρόν, το αρσενικό και το θηλυκό είναι οι μόνες διαθέσιμες επιλογές φύλου για την αναφορά Meta.)
Πρόκειται για μια αλλαγή σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, όταν στο κοινό κυριαρχούσαν ελαφρώς οι γυναίκες. Είναι μια σημαντική πλατφόρμα ανεξάρτητα από το φύλο που προσπαθείτε να προσεγγίσετε.
- Το 47% των Αμερικανών ενηλίκων χρησιμοποιεί το Instagram
Η έρευνα Pew διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί ηλικίας 18+ χρησιμοποιούν το Instagram. Και η Forrester διαπίστωσε ότι το 40% των ενηλίκων των ΗΠΑ χρησιμοποιούν το Instagram τουλάχιστον κάθε εβδομάδα. Μήνυμα προς τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ: Δεν είναι όλα σχετικά με το Gen Z.
- Το Instagram είναι η αγαπημένη κοινωνική πλατφόρμα του Gen Z
Οι παγκόσμιοι χρήστες του Διαδικτύου ηλικίας 16 έως 24 ετών προτιμούν το Instagram από όλες τις άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης — ακόμη και να το κατατάσσουν πάνω από το TikTok. Εάν πρόκειται για μια ηλικιακή ομάδα που θέλετε να φτάσετε, το Insta είναι το κατάλληλο μέρος. Είναι επίσης η αγαπημένη πλατφόρμα για γυναίκες ηλικίας 25 έως 34 ετών, αν και οι άνδρες αυτής της κοόρτης προτιμούν το Facebook.
- Το 61% των ατόμων ηλικίας 12 έως 17 ετών χρησιμοποιούν το Instagram κάθε εβδομάδα
Πρόκειται για αύξηση 4 ποσοστιαίων μονάδων από πέρυσι. Εν τω μεταξύ, η χρήση του Facebook σε αυτό το δημογραφικό στοιχείο μειώνεται (στο 40%) και η χρήση του TikTok αυξάνεται ταχύτερα από όλους (στο 69%).
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλάζει σαφώς σε αυτό το δημογραφικό στοιχείο, επομένως εάν κάνετε μάρκετινγκ σε εφήβους, θα πρέπει να παραμείνετε προσεκτικοί. Μια σταθερή στρατηγική κοινωνικής ακρόασης μπορεί να βοηθήσει.
- Η Ινδία έχει τους περισσότερους χρήστες Instagram στον κόσμο
Αυτή είναι μια εξαιρετική υπενθύμιση ότι το Instagram προσφέρει πρόσβαση σε ένα παγκόσμιο κοινό, με 249 εκατομμύρια χρήστες που συνδέονται από την Ινδία (ακολουθούν οι ΗΠΑ με 147 εκατομμύρια).
Στην τρίτη θέση, θα βρείτε τη Βραζιλία, με 117 εκατομμύρια χρήστες, ακολουθούμενη από την Ινδονησία και την Τουρκία. Αυτές είναι σημαντικές πληροφορίες όταν σκέφτεστε πώς να ορίσετε το κοινό-στόχο σας στο Instagram και τι είδους περιεχόμενο να δημιουργήσετε.
Στατιστικά χρήσης Instagram
- Οι χρήστες περνούν κατά μέσο όρο 11,7 ώρες/μήνα στο Instagram
Κατατάσσεται στην πέμπτη θέση μεταξύ των κοινωνικών πλατφορμών, πίσω από το YouTube, το TikTok, το Facebook και το WhatsApp. Αλλά ανεξάρτητα από το πώς το κόβετε, αυτό είναι σχεδόν μισή μέρα κάθε μήνα που αφιερώνεται στην κατανάλωση περιεχομένου στην πλατφόρμα.
- Οι Αμερικανοί περνούν 30,1 λεπτά την ημέρα στο Instagram
Αυτό είναι ακριβώς συνδεδεμένο με το Facebook, αλλά πίσω από το TikTok, το YouTube, το Twitter και το Snapchat.
- Το Instagram αντιπροσώπευε το 17% του χρόνου που περνούσαν οι ενήλικες των ΗΠΑ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2022
Το eMarketer αναμένει ότι αυτό θα αυξηθεί στο 18,6% το 2024. Το 2022 το Instagram εξακολουθεί να κερδίζει το TikTok για το ποσοστό του χρόνου που δαπανάται, αλλά μέχρι το 2024 θα είναι ισόπαλοι.
Στατιστικά Instagram Story
- Το δυνητικό κοινό των διαφημίσεων στα Instagram Stories είναι 996 εκατομμύρια
Για αναφορά, μπορείτε να προσεγγίσετε δυνητικά 1,32 δισεκατομμύρια χρήστες στην κύρια ροή. Αυτό σημαίνει ότι η κύρια ροή είναι καλύτερο διαφημιστικό στοίχημα; Οχι απαραίτητα. Όλα εξαρτώνται από το πού ξοδεύει το κοινό σας τον περισσότερο χρόνο του.
Τα αναλυτικά στοιχεία του Instagram μπορούν να σας βοηθήσουν να καταλάβετε εάν οι ιστορίες ή οι κύριες αναρτήσεις ροών τραβούν περισσότερη προσοχή από το κοινό σας. Αν και αυτός δεν είναι ο μόνος παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν σχεδιάζετε την τοποθέτηση διαφημίσεων στο Instagram, είναι ένα χρήσιμο σημείο δεδομένων που πρέπει να έχετε στη διάθεσή σας.
- Οι πιο ενεργές μάρκες δημοσιεύουν 17 Ιστορίες το μήνα
Υπάρχει ένα σημαντικό μάθημα εδώ για τους καταπονημένους διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Κάντε ένα διάλειμμα. Εάν οι πιο ενεργές επωνυμίες δημοσιεύουν ιστορίες για κάθε δεύτερη μέρα, μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι ότι λέτε όχι σε ένα αφεντικό που περιμένει καθημερινό περιεχόμενο Ιστοριών.
Στατιστικά Instagram Reels
- Το δυνητικό κοινό των διαφημίσεων στο Reels είναι 758,5 εκατομμύρια χρήστες
Και πάλι, για αναφορά, οι διαφημίσεις ροής μπορούν να φτάσουν έως και 1,32 δισεκατομμύρια και οι διαφημίσεις Ιστοριών έως και 996 εκατομμύρια. Αναμένετε ότι αυτό θα αλλάξει τον επόμενο χρόνο καθώς οι διαφημίσεις Reels γίνονται πιο mainstream.
- Οι άνθρωποι μοιράζονται ξανά τους Reels 1 δισεκατομμύριο φορές την ημέρα μέσω DM
Μέσω DM! Το Dark Social είναι πραγματικό. Οι Reels έχουν καθιερωθεί ως η καλύτερη επιφάνεια Instagram για να βρίσκεστε μπροστά σε χρήστες Instagram που δεν ακολουθούν ήδη τον λογαριασμό σας. Αυτός είναι απλώς ένας άλλος τρόπος με τον οποίο οι Reels μπορούν να επεκτείνουν την προσέγγισή σας.
- Οι Reels καταλαμβάνουν το 30% του χρόνου που περνούν οι άνθρωποι στο Instagram
Και αυτός ο αριθμός αυξάνεται γρήγορα, αυξημένος κατά 50% από το 20% που αναφέρθηκε στην πρόσκληση κερδών του δεύτερου τριμήνου 2022 της Meta. Εάν δεν έχετε ακόμη εφαρμόσει μια στρατηγική για το Instagram Reels, κάντε το 2023 το έτος σας για να μπείτε στη σκηνή βίντεο σύντομης μορφής Instagram.
- Το 21% των ενηλίκων του Gen Z των ΗΠΑ χρησιμοποιούν Reels εβδομαδιαία
Τα στατιστικά στοιχεία του Instagram Reels για το Gen Z είναι ωχρά σε σύγκριση με το 53% των ίδιων δημογραφικών στοιχείων που χρησιμοποιούν το TikTok κάθε εβδομάδα. Αλλά εξακολουθεί να είναι ένα σημαντικό μέρος των νέων που καταναλώνουν βίντεο σύντομης μορφής στο Instagram.
Αυτό, σε συνδυασμό με τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία χρηστών του Instagram που έδειξαν σημαντική επικάλυψη μεταξύ του κοινού του Instagram και του TikTok, σημαίνει ότι δεν μπορείτε να ξεφύγετε με το να δημοσιεύετε απλώς το TikToks σας στους Reels και να ελπίζετε για το καλύτερο. Απλώς για να το οδηγήσετε ξανά στο σπίτι, είναι πάντα η καλύτερη πρακτική να δημιουργείτε μοναδικό περιεχόμενο για κάθε πλατφόρμα.
- Οι Reels αντιπροσώπευαν το 5,4% των εμφανίσεων διαφημίσεων Instagram μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και της Cyber Monday
Αυτό εξακολουθεί να είναι ένα μικρό ποσοστό, αλλά είναι μια εκπληκτική αύξηση από μόλις 0,9% κατά τη διάρκεια αυτής της απίστευτα σημαντικής περιόδου αγορών πέρυσι. Οι διαφημίσεις Reels εξακολουθούν να είναι σχετικά νέες και προσφέρουν μια καλή ευκαιρία για πειραματισμούς και δοκιμές.
- 15 από τα 20 καλύτερα τραγούδια που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως στο Instagram Reels είναι από Ινδούς καλλιτέχνες
Είπαμε παραπάνω ότι η Ινδία έχει περισσότερους χρήστες Instagram από οποιαδήποτε άλλη χώρα, κάτι που σίγουρα συμβάλλει σε αυτό το στατιστικό.
Τα αναλυτικά στοιχεία του Instagram μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πού βασίζεται το δικό σας κοινό. Μην υποθέσετε ότι οι οπαδοί σας ζουν όλοι στην ίδια χώρα (ή ακόμα και στην ήπειρο) με εσάς ή ότι οι πολιτιστικές τους εμπειρίες είναι ίδιες με τις δικές σας.
Το Social είναι ένα παγκόσμιο μέσο, που είναι ακόμη πιο σημαντικός λόγος για να δημιουργήσετε μια διαφορετική κοινωνική ομάδα στον οργανισμό σας.
Πηγή: