Digital Blog
Στοιχεία για τη διαφήμιση στο Instagram

Στοιχεία για τη διαφήμιση στο Instagram

  1. Το Instagram είναι η #1 πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για τους ανθρώπους να συνδέονται με επωνυμίες

Αυτό το στατιστικό στοιχείο προέρχεται από μια μελέτη μάρκετινγκ Ipsos που ανατέθηκε από τη Meta. Η ακριβής φράση είναι «οι άνθρωποι που ερωτήθηκαν είπαν ότι το Instagram είναι το #1 μέρος για να συμβαδίζουν με τις αγαπημένες τους μάρκες σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες». Το τι ακριβώς σημαίνει αυτό μπορεί να είναι ανοιχτό σε ερμηνεία, αλλά σίγουρα δείχνει ότι οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το brand σας περιμένουν να σας βρουν στο Instagram.

  1. Ο μέσος επαγγελματικός λογαριασμός Instagram αυξάνει τους οπαδούς του κατά 0,98% κάθε μήνα

Φυσικά, αυτό διαφέρει σημαντικά ανά κλάδο. Ακολουθούν ορισμένα σημεία αναφοράς για την ανάπτυξη των ακολούθων του Instagram για συγκεκριμένο κλάδο:

  • Εκπαίδευση: 0,03%
  • Ψυχαγωγία και μέσα ενημέρωσης: -1,59%
  • Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες: -0,07%
  • Τρόφιμα και ποτά: -0,88%
  • Ακίνητα: -0,06%
  • Λιανική: -0,37%
  • Ταξίδια/φιλοξενία/αναψυχή: 0,33%

Παρατηρήστε ότι η ανάπτυξη είναι αρνητική αυτή τη στιγμή για πολλούς κλάδους – επομένως μην ανησυχείτε αν έχετε δει τον αριθμό των ακολούθων σας να μειώνεται λίγο τους τελευταίους μήνες.

  1. Οι επαγγελματικοί λογαριασμοί δημοσιεύουν κατά μέσο όρο 1,71 δημοσιεύσεις ροής την ημέρα

Για να το αναλύσουμε: για τον μέσο λογαριασμό Instagram Business, το 48,9% όλων των αναρτήσεων κύριας ροής είναι φωτογραφίες, ενώ το 31,8% είναι βίντεο και το 19,3% είναι αναρτήσεις καρουζέλ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό των αναρτήσεων βίντεο σχεδόν διπλασιάστηκε από 16,3% πέρυσι. Εάν εξακολουθείτε να εστιάζετε μόνο στις φωτογραφίες όταν δημοσιεύετε στο Instagram, ίσως είναι καιρός να εκσυγχρονίσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας.

  1. Το μέσο ποσοστό αφοσίωσης στις αναρτήσεις επαγγελματικού λογαριασμού στο Instagram είναι 0,54%

Αυτό είναι λίγο υψηλότερο στις αναρτήσεις βίντεο (0,61%) και λίγο χαμηλότερα στις φωτογραφίες (0,46%), αλλά αν ξεπερνάτε αυτό το σημείο αναφοράς του 0,54%, χτυπήστε τον εαυτό σας στην πλάτη.

Είναι ενδιαφέρον ότι το ποσοστό αφοσίωσης αλλάζει σε συνδυασμό με τα στατιστικά των ακολούθων μιας επωνυμίας στο Instagram. Καθώς οι επωνυμίες αυξάνουν τους οπαδούς τους, τα ποσοστά αφοσίωσης συνήθως πέφτουν.

  1. Το 35% των χρηστών του Instagram θα κάνει μια αγορά στην πλατφόρμα το 2023

Αυτό είναι ακριβώς πίσω από το Facebook και το TikTok, και τα δύο θα δουν ποσοστό αγοράς 37%.

Αλλά τα ποσοστά δεν λένε όλη την ιστορία λόγω των διαφορετικών αριθμών χρηστών για κάθε πλατφόρμα.

Λάβετε υπόψη ότι οι αγοραστικές συμπεριφορές διαφέρουν επίσης ανάλογα με τα δημογραφικά στοιχεία. Για το Gen Z, το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα κοινωνικού εμπορίου.

  1. Το 15% των αγοραστών στις ΗΠΑ ξεκινούν τις διαδικτυακές αναζητήσεις αγορών τους στο Instagram

Το TikTok έγινε νέα φέτος ως η προτιμώμενη μηχανή αναζήτησης μεταξύ των νεότερων χρηστών του Διαδικτύου. Ωστόσο, προς το παρόν, το Instagram εξακολουθεί να κατατάσσεται υψηλότερα ως πλατφόρμα για την έναρξη μιας διαδικτυακής αναζήτησης αγορών. Για σύγκριση, το TikTok είναι η πλατφόρμα επιλογής για το 11% των Αμερικανών που ξεκινούν τις αναζητήσεις αγορών.

  1. Το Instagram αντιπροσωπεύει το 7,51% των παραπομπών διαδικτυακής κίνησης από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Αυτό μπορεί να μην ακούγεται πολύ, αλλά στην πραγματικότητα είναι η τρίτη πλατφόρμα πίσω από το Facebook και το Twitter. (Το Facebook είναι ο ηγέτης σε αυτή την κατηγορία με 71,64%).

Η πιο σημαντική λεπτομέρεια εδώ είναι ότι το μερίδιο της διαδικτυακής κίνησης του Instagram αυξήθηκε 88,2% πέρυσι, ενώ το Facebook συρρικνώθηκε 0,8%. Το Instagram είχε μια πραγματική έλλειψη τρόπων σύνδεσης σε ιστότοπους, αλλά αυτό άλλαξε δραματικά με τις δυνατότητες αγορών, όπως αυτοκόλλητα συνδέσμων και ετικέτες. Προσέξτε αυτό το ποσοστό να συνεχίσει να αυξάνεται.

  1. Μόνο το 25% των χρηστών του Instagram πιστεύει ότι η πλατφόρμα προστατεύει το απόρρητο και τα δεδομένα τους

Αυτή είναι μια σημαντική πτώση από το 41% το 2020. Παραδόξως, δεδομένου ότι το Instagram εμπίπτει στην ομπρέλα Meta, εξακολουθεί να το εμπιστεύονται περισσότεροι άνθρωποι από το Facebook (18%).

Αυτό είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, επειδή η εμπιστοσύνη είναι ένα σημαντικό στοιχείο του κοινωνικού εμπορίου.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το ποσοστό των ανθρώπων που δηλώνουν ότι αισθάνονται ασφαλείς χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα μειώνεται επίσης, από 50% το 2020 σε 36% το 2022. Αυτό το τοποθετεί περίπου στη μέση του πακέτου όσον αφορά την κοινωνική εμπιστοσύνη.

Στατιστικά διαφημίσεων Instagram

  1. Το 61% του διαφημιστικού κοινού του Instagram είναι ηλικίας 18 έως 34 ετών
  2. Οι διαφημίσεις Instagram μπορούν να φτάσουν το 76% του πληθυσμού ηλικίας 13+ στην Τουρκία

Αυτή είναι η υψηλότερη διείσδυση διαφημίσεων στον κόσμο, ακολουθούμενη από 66,5% στην Αργεντινή και 65,9% στη Βραζιλία.

Για σύγκριση, η διείσδυση διαφημίσεων του Instagram στις ΗΠΑ είναι 51,4%. Το Ηνωμένο Βασίλειο και ο Καναδάς έρχονται με 51,9% και 49,4%, αντίστοιχα.

Και πάλι βλέπουμε ότι ενώ το Instagram είναι ένα παγκόσμιο μέσο, δεν είναι το ίδιο σε όλο τον κόσμο.

11.Τα έσοδα από διαφημίσεις του Instagram προβλέπεται να είναι 50,58 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023

Αυτό είναι ακόμα πίσω από τα 71,32 δισεκατομμύρια δολάρια του Facebook, αλλά το μερίδιο του Instagram στη διαφημιστική πίτα Meta αυξάνεται σταθερά.

Αυτό συμβαίνει επειδή τα έσοδα από διαφημίσεις του Facebook μειώνονται, ενώ του Instagram συνεχίζει να αυξάνεται. Το eMarketer προβλέπει ότι τα έσοδα από διαφημίσεις του Instagram θα αυξηθούν κατά 12,1% φέτος, ενώ τα έσοδα του Facebook μειώνονται κατά 1,2%.

12.Το CPM των διαφημίσεων Instagram αυξήθηκε κατά 17% το τρίτο τρίμηνο του 2022. Την τελευταία διετία αυξήθηκαν κατά 55%.

Γίνεται πιο ακριβό να προσεγγίσετε το κοινό σας μέσω του Instagram, γεγονός που καθιστά όλο και πιο σημαντικό να κατανοήσετε το κοινό σας και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις διαθέσιμες επιλογές στόχευσης διαφημίσεων.

Πηγή:

35 Instagram Statistics That Matter to Marketers in 2024

Tags :