Είναι η επιχείρησή σας προετοιμασμένη για το μέλλον; Ποια είναι τα μαθήματα από την πανδημία;
Αγαπητοί επιχειρηματίες και ελεύθεροι επαγγελματίες
Είναι η επιχείρησή σας προετοιμασμένη για το μέλλον; Ποια είναι τα μαθήματα από την πανδημία;
Τα έτη 2020 έως 2022 μας δίδαξαν πολύτιμα μαθήματα σχετικά με την ανθεκτικότητα, την προσαρμοστικότητα και την κρίσιμη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού. Όταν η παγκόσμια πανδημία διέκοψε την ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων, αναγκάζοντας πολλούς να κλείσουν τις πόρτες τους ή να λειτουργήσουν εξ αποστάσεως, ο κόσμος συνειδητοποίησε ότι τα παραδοσιακά επιχειρηματικά μοντέλα δεν ήταν πλέον βιώσιμα.
Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, έχετε λάβει μέτρα για να διασφαλίσετε ότι η εταιρεία σας είναι προετοιμασμένη για παρόμοιες παγκόσμιες διαταραχές στο μέλλον;
Ας εξερευνήσουμε τι μάθαμε και γιατί η απόφαση για αναβάθμιση της ιστοσελίδας σας και η υιοθέτηση του ψηφιακού μάρκετινγκ δεν είναι πλέον προαιρετική αλλά απαραίτητη.
Ο έλεγχος πραγματικότητας: Ο αντίκτυπος της πανδημίας στις επιχειρήσεις.
Η πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις σε όλες τις βιομηχανίες – από τοπικά καταστήματα έως πολυεθνικές εταιρείες – να επαναξιολογήσουν τις στρατηγικές τους.
Όσοι είχαν επενδύσει σε ψηφιακά εργαλεία και παρουσία στο διαδίκτυο προσαρμόστηκαν πιο εύκολα, ενώ εκείνοι που δεν είχαν επενδύσει έκαναν μεγάλη προσπάθεια για να επιβιώσουν.
Τα εστιατόρια στράφηκαν προς την παράδοση take away και τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, τα καταστήματα λιανικής έστρεψαν την προσοχή και τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι πάροχοι υπηρεσιών έπρεπε να αξιοποιήσουν την τεχνολογία εξ αποστάσεως σεμιναρίων, συνομιλιών και διαδικτυακών κρατήσεων.
Ωστόσο, οι επιχειρήσεις που υπέφεραν περισσότερο ήταν εκείνες που είχαν ιστοσελίδες χωρίς σύγχρονα εργαλεία και αυτές που είχαν ελάχιστες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Η αδυναμία τους να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά με τους πελάτες ή να προσφέρουν εναλλακτικές διαδικτυακές λύσεις αποτέλεσε σημαντικό μειονέκτημα.
Γιατί το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ;
Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν έχει να κάνει μόνο με την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας — έχει να κάνει με το να παραμένετε συνδεδεμένοι με τους πελάτες σας.
Σε περιόδους αβεβαιότητας, τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις;
- Διατηρήστε την ορατότητα: Εάν οι πελάτες σας δεν μπορούν να σας βρουν στο διαδίκτυο, θα απευθυνθούν σε ανταγωνιστές που έχουν επενδύσει στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
- Δημιουργήστε εμπιστοσύνη: Οι τακτικές ενημερώσεις, η αφοσίωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθησυχάζουν τους πελάτες ότι η επιχείρησή σας είναι λειτουργική και αξιόπιστη.
- Γρήγορη προσαρμογή: Τα ψηφιακά εργαλεία επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν γρήγορα τις προσφορές τους με βάση τις ανάγκες των πελατών και τις συνθήκες της αγοράς.
Ποια είναι η σημασία μιας σύγχρονης αναβαθμισμένης τεχνολογικά ιστοσελίδας;
Η ιστοσελίδα σας είναι το θεμέλιο της διαδικτυακής σας παρουσίας.
Εάν είναι ξεπερασμένο, αργό ή δύσκολο στην πλοήγηση, χάνετε δυνητικούς πελάτες κάθε μέρα.
Να γιατί η αναβάθμιση της ιστοσελίδας σας πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα:
- Να δείχνει ωραία σε κάθε οθόνη, στο κινητό τηλέφωνο, το τάμπλετ, τον υπολογιστή:. Εάν ο ιστοσελίδα σας δεν είναι φιλική / responsive προς όλες τις οθόνες, τότε χάνετε ένα σημαντικό ποσοστό από το κοινό.
- Βελτιστοποίηση SEO: Μία σύγχρονη ιστοσελίδα βελτιστοποιημένη για μηχανές αναζήτησης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σας κατατάσσεται υψηλότερα στο Google, διευκολύνοντας τους πελάτες να σας βρίσκουν.
- Εμπειρία χρήστη (UX): Η καθαρή, διαισθητική σχεδίαση και οι γρήγοροι χρόνοι φόρτωσης βελτιώνουν την εμπειρία χρήστη, αυξάνοντας την πιθανότητα πώλησης.
- Ασφάλεια: Οι παρωχημένες ιστοσελίδες είναι πιο ευάλωτες σε κυβερνοεπιθέσεις, θέτοντας σε κίνδυνο τα δεδομένα της επιχείρησής σας και των πελατών σας.
Προετοιμασία για μελλοντικές διαταραχές
Η επόμενη παγκόσμια κρίση μπορεί να είναι ακόμη μια μορφή πανδημίας ή κάποια άλλη έκτακτη κατάσταση, αλλά οι επιχειρήσεις πρέπει να παραμείνουν προετοιμασμένες για οικονομική ύφεση, περιβαλλοντικές καταστροφές ή τεχνολογικές διαταραχές.
Δείτε πώς:
- Επενδύστε στην τεχνολογία: Από το cloud computing έως τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αξιοποιείστε τα πιο πρόσφατα εργαλεία.
- Αγκαλιάστε την απομακρυσμένη εργασία: Εξοπλίστε την ομάδα σας με τους πόρους και την εκπαίδευση που χρειάζονται για να εργαστείτε αποτελεσματικά από οπουδήποτε.
- Αναπτύξτε ένα σχέδιο κρίσης: Προσδιορίστε πιθανούς κινδύνους και δημιουργήστε έναν οδικό χάρτη για τη διατήρηση των λειτουργιών κατά τη διάρκεια απροσδόκητων γεγονότων.
- Δώστε προτεραιότητα στο Digital Marketing: Ενημερώνετε τακτικά τις στρατηγικές σας για να ευθυγραμμίζονται με τις συμπεριφορές των πελατών και τις τάσεις της αγοράς. Εμπιστευτείτε ένα γραφείο, ένα επαγγελματία του αντικειμένου, ώστε να αποφύγετε τις πρόχειρες ενέργειες που δεν θα έχουν αποτελέσματα.
Αναλάβετε δράση σήμερα!
Η ώρα για δράση είναι τώρα. Οι επιχειρήσεις που αποτυγχάνουν να καινοτομήσουν κινδυνεύουν να μείνουν πίσω.
Αναβαθμίζοντας την ιστοσελίδα σας και εφαρμόζοντας μια ισχυρή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, δεν προετοιμάζεστε απλώς για την επόμενη κρίση, αλλά σιγουρεύετε το μέλλον της επιχείρησή σας για ανάπτυξη και επιτυχία σε έναν όλο και πιο ψηφιακό κόσμο.
Στην Noonoo Digital, ειδικευόμαστε στον σχεδιασμό ιστοσελίδων και σε στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ προσαρμοσμένες στις μοναδικές σας ανάγκες. Είτε είστε ένα μικρό κατάστημα, μια αναπτυσσόμενη εταιρεία ή ένας ανεξάρτητος αντιπρόσωπος, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να οδηγήσετε την επιχείρησή σας στο μέλλον. Ας φτιάξουμε μαζί κάτι που αντέχει στο χρόνο.
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να ξεκινήσετε. Εγγυόμαστε την καλύτερη σχέση ποιότητας υπηρεσιών και τιμής.
Με εκτίμηση
Γιώργος Γκουτζιούπας