Στατιστικά στοιχεία του YouTube το 2023
Είναι δύσκολο να υπερεκτιμηθεί ο ρόλος του YouTube στο πολιτιστικό μας οικοσύστημα. Περισσότερες από 500 ώρες περιεχομένου ανεβαίνουν στην πλατφόρμα κάθε λεπτό, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει πραγματικά κάτι για όλους. Και αν αυτός ο αριθμός έκανε τα μάτια σας να σκάσουν, υπάρχουν περισσότερα στατιστικά στο YouTube από όπου προήλθαν.
Συγκεντρώσαμε 30 στατιστικά στοιχεία για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε τη θέση του YouTube στη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο. Είτε αναζητάτε πληροφορίες χρηστών, τάσεις αναζήτησης στο YouTube ή ιστορικά γεγονότα και στοιχεία, σας έχουμε καλύψει.
Δεδομένα YouTube και στατιστικά καναλιών
Πριν μπούμε στα γενικά στατιστικά του YouTube, ας γίνουμε προσωπικά. Εάν διαχειρίζεστε επί του παρόντος μια παρουσία στην πλατφόρμα, μπορείτε να ελέγξετε τα στατιστικά του καναλιού σας χρησιμοποιώντας τα αναλυτικά στοιχεία του YouTube. (Επίσης, αν δεν έχετε λογαριασμό επωνυμίας στο YouTube, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να δημιουργήσετε ένα κανάλι.)
Αποκτήστε πρόσβαση στο εργαλείο αναλυτικών στοιχείων YouTube μεταβαίνοντας στο studio.youtube.com ή κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προφίλ σας και επιλέγοντας “YouTube Studio”.
Μόλις μπείτε στο YouTube Studio, μπορείτε να κάνετε κλικ στο “Analytics” στο αριστερό πλαίσιο για να αποκτήσετε πρόσβαση στα αναλυτικά στοιχεία απόδοσης του YouTube. Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες αναφορές, αλλά αν ψάχνετε απλώς για μια γενική επισκόπηση της απόδοσης του καναλιού, ρίξτε μια ματιά στην Αναφορά Επισκόπησης καναλιού.
Η Αναφορά Επισκόπησης καναλιού θα σας παρέχει ένα γράφημα που μετρά την τάση των προβολών, του χρόνου παρακολούθησης και του αριθμού των συνδρομητών σας με την πάροδο του χρόνου. Στα social media, η συνέπεια είναι το κλειδί. Εάν ενημερώνετε το κανάλι σας σε τακτά χρονικά διαστήματα, θα πρέπει να δείτε κέρδη στην ανάπτυξη του καναλιού με την πάροδο του χρόνου.
Εάν παρατηρείτε μια πτώση, ρίξτε μια ματιά σε αυτές τις δημιουργικές προσεγγίσεις για την προώθηση του καναλιού σας στο YouTube.
χρήστες του YouTube
Όταν ξεκινάτε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο, πρέπει να γνωρίζετε εάν τα δημογραφικά στοιχεία της πλατφόρμας ταιριάζουν με το κοινό-στόχο σας. Ας καλύψουμε μερικά από τα κύρια δημογραφικά στοιχεία του YouTube.
Το YouTube έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως
Το YouTube επισκέπτεται σχεδόν το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού, με δύο δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Είναι δίκαιο να υποθέσουμε ότι το YouTube έχει μια διαφορετική βάση χρηστών και η επιχείρησή σας μπορεί πιθανότατα να συνδεθεί με το κοινό-στόχο σας.
Η Ινδία έχει το μεγαλύτερο κοινό στο YouTube, ακολουθούμενη από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βραζιλία
Υπάρχουν περίπου 467 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες του YouTube στην Ινδία, καθιστώντας το το μεγαλύτερο κοινό του δικτύου ανά χώρα.
Το ίντερνετ υψηλής ταχύτητας έγινε ευρέως διαθέσιμο στην Ινδία το 2016 και έκτοτε η χρήση του διαδικτύου άνθισε εκεί. Αυτή η γρήγορη υιοθέτηση έχει συμβάλει στην άνοδο των Ινδών αστέρων του YouTube, όπως το T-Series, που είναι ένας από τους πιο εγγεγραμμένους YouTubers στην πλατφόρμα.
Τα αγγλικά και τα ισπανικά είναι από τις πιο δημοφιλείς γλώσσες που χρησιμοποιούνται στο YouTube
Πάνω από το μισό (66%) του περιεχομένου από τα κορυφαία 250 κανάλια του YouTube παράγεται στα αγγλικά, ακολουθούμενα από τα ισπανικά (15%) και τα πορτογαλικά (7%).
Η μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα που χρησιμοποιεί το YouTube είναι μεταξύ 15-35 ετών
Περίπου το 77% των χρηστών του Διαδικτύου μεταξύ 15-35 ετών είναι στο YouTube, μαζί με το 73% των χρηστών ηλικίας 36-45 ετών, το 70% των χρηστών ηλικίας 46-55 ετών και το 67% των χρηστών ηλικίας 56+.
Η δημοτικότητα του YouTube με το Gen Z είναι λογική. ενηλικιώθηκαν δίπλα στο δίκτυο και τους κορυφαίους δημιουργούς του, όπως η Emma Chamberlain και ο David Dobrik. Εκτός από την ψυχαγωγία, η έρευνα δείχνει ότι το Gen Z στρέφεται επίσης στο YouTube ως εκπαιδευτικό εργαλείο.
Οι χρήστες του YouTube παραμορφώνουν τους άνδρες
Περίπου το 53,9% των χρηστών του YouTube είναι άνδρες και το 46,1% είναι γυναίκες. (Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα για άλλα φύλα αυτήν τη στιγμή.)
Οι χρήστες του YouTube είναι πιο πιθανό να έχουν πανεπιστημιακή εκπαίδευση
Μια μελέτη της Nielsen που ανατέθηκε από την Google διαπίστωσε ότι οι χρήστες του YouTube είναι πιο πιθανό να έχουν κολεγιακή εκπαίδευση σε σύγκριση με τον γενικό πληθυσμό.
Διαφήμιση στο YouTube
Οι διαφημιστικές καμπάνιες YouTube προσφέρουν μια οπτική γροθιά που δημιουργεί απαντήσεις από καταναλωτές όλων των ηλικιών. Αν αναρωτιέστε αν αξίζουν την επένδυση, ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά στατιστικά στοιχεία διαφημίσεων YouTube.
Το YouTube δημιούργησε 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις το 4ο τρίμηνο του 2021
Το YouTube είναι μια πολλά υποσχόμενη διαφημιστική πλατφόρμα για επωνυμίες, με έσοδα από διαφημίσεις άνω των 7,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Οι καταναλωτές θεωρούν ότι οι διαφημίσεις YouTube είναι πιο σχετικές από τη γραμμική τηλεοπτική διαφήμιση
Οι δυνατότητες στόχευσης διαφημίσεων YouTube δημιουργούν μια εξαιρετικά προσαρμοσμένη εμπειρία για τον τελικό χρήστη. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2022, το 59% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι οι διαφημίσεις YouTube είναι πιο σχετικές από τις διαφημίσεις σε γραμμική τηλεόραση ή άλλες εφαρμογές ροής.
Το κάθετο βίντεο μπορεί να αυξήσει τις μετατροπές ανά δολάριο
Το κατακόρυφο βίντεο —που σημαίνει βίντεο που γυρίστηκε και προβλήθηκε σε κατακόρυφη λειτουργία, αντί για οριζόντιο προσανατολισμό— έχει εκτιναχθεί σε δημοτικότητα στην πλατφόρμα από την κυκλοφορία του YouTube Shorts. Οι άνθρωποι παρακολουθούν το YouTube σε διάφορα μεγέθη οθόνης εδώ και αρκετό καιρό. Τώρα, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ έχουν τα εργαλεία που χρειάζονται για να βελτιστοποιήσουν για προβολή από κινητά.
Η προσαρμογή των διαφημίσεων YouTube ώστε να συμμορφώνονται με τις προτιμήσεις κατανάλωσης περιεχομένου μπορεί να αυξήσει σημαντικά την απόδοση επένδυσης (ROI). Τα κάθετα στοιχεία δημιουργικού παρείχαν 10% έως 20% περισσότερες μετατροπές ανά δολάριο στο YouTube Shorts σε σύγκριση με τα οριζόντια στοιχεία.
Στατιστικά στοιχεία οργανικής αναζήτησης YouTube
Το YouTube έχει τον δικό του αλγόριθμο και κανόνες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για να φαίνεται το περιεχόμενό σας. Ας δούμε μερικά στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με την αναζήτηση στο YouTube.
Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο
Η Alphabet, Inc. έχει στριμώξει την αγορά στην αναζήτηση. Το YouTube ακολουθεί το Google ως η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, δημιουργώντας περισσότερα ερωτήματα αναζήτησης από τα Bing, Yahoo, AOL και Ask μαζί.
Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι το YouTube SEO επειδή η πλατφόρμα είναι επίσης ένα εργαλείο αναζήτησης βίντεο και πληροφοριών.
Το 35% των κορυφαίων παγκόσμιων αναζητήσεων στο YouTube το 2022 σχετίζονται με την τηλεόραση
Η επιτυχία της τουρκικής τηλεόρασης Duy Beni κατέλαβε την τρίτη υψηλότερη θέση στη λίστα με τις κορυφαίες παγκόσμιες αναζητήσεις στο YouTube για το 2022, καθιστώντας την την τηλεοπτική εκπομπή με τις περισσότερες αναζητήσεις της χρονιάς στην πλατφόρμα.
Οι 5 κορυφαίες παγκόσμιες αναζητήσεις στο YouTube
Οι πέντε κορυφαίες παγκόσμιες αναζητήσεις στο YouTube όλων των εποχών είναι «minecraft», «TikTok», «comedy», «tik tok» και «ASMR». Δύο από αυτές τις πέντε αναζητήσεις σχετίζονται με τον γίγαντα βίντεο σύντομης μορφής, TikTok.
Ο Gen Z στρέφεται στο YouTube για να βουτήξει βαθύτερα στις αγαπημένες του τηλεοπτικές εκπομπές
Σύμφωνα με έρευνα της Ipsos, το 60% των θεατών Gen Z χρησιμοποιούν το YouTube για να βρουν περιεχόμενο που σχετίζεται με τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες που παρακολούθησαν πρόσφατα.
Στατιστικά στοιχεία χρήσης του YouTube
Η κατανόηση του τρόπου χρήσης της πλατφόρμας θα βοηθήσει στην ενσωμάτωση του YouTube στη στρατηγική μάρκετινγκ.
Τα YouTube Shorts κερδίζουν περισσότερες από 30 δισεκατομμύρια προβολές καθημερινά
Από την κυκλοφορία του το 2021, το YouTube Shorts έχει γίνει βασικό στοιχείο κάθετων βίντεο. Φιλοξενεί 1,5 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, κερδίζοντας περισσότερες από 30 δισεκατομμύρια ημερήσιες προβολές.
Η τηλεόραση είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο μέγεθος οθόνης του YouTube
Χάρη στις συνδεδεμένες έξυπνες οικιακές συσκευές, οι θεατές απολαμβάνουν περιεχόμενο YouTube πέρα από τα όρια ενός φορητού υπολογιστή. Οι θεατές παρακολουθούν καθημερινά περισσότερες από 700 εκατομμύρια ώρες περιεχομένου YouTube στην τηλεόραση, καθιστώντας το το ταχύτερα αναπτυσσόμενο μέγεθος οθόνης για κατανάλωση περιεχομένου.
Οι άνθρωποι παρακολουθούν πάνω από 1 δισεκατομμύριο ώρες περιεχομένου βίντεο YouTube κάθε μέρα
Όχι μόνο το YouTube έχει μια μεγάλη βάση χρηστών, αλλά έχει επίσης μεγάλη αφοσίωση με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ώρες περιεχομένου βίντεο που προβάλλονται καθημερινά.
Με τη σωστή στρατηγική περιεχομένου βίντεο και βελτιστοποιήσεις όπως οι περιγραφές του YouTube, κάθε επωνυμία μπορεί να βρει κοινό για τα βίντεό της.
Το πιο δημοφιλές κανάλι YouTube έχει πάνω από 200 εκατομμύρια συνδρομητές
Το πιο δημοφιλές κανάλι YouTube είναι το T-Series, με πάνω από 230 εκατομμύρια συνδρομητές. Τα επόμενα πιο δημοφιλή κανάλια YouTube είναι τα YouTube Movies, Cocomelon – Nursery Rhymes, SET India και Music.
Το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube όλων των εποχών είναι το «Baby Shark Dance»
Γονείς, αυτό είναι μάλλον κάτι παραπάνω από οικείο. Η viral επιτυχία απογειώθηκε το 2016 και έφτασε στην κορυφή της λίστας με τα βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube όλων των εποχών. Το βίντεο έχει περισσότερες από 12 δισεκατομμύρια προβολές, από τον Φεβρουάριο του 2023.
Ανάπτυξη του YouTube
Το YouTube αναπτύχθηκε γρήγορα από την έναρξή του το 2005. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η πλατφόρμα βίντεο αρχικά προοριζόταν να είναι ένας εξειδικευμένος ιστότοπος γνωριμιών, η ευρεία ελκυστική χρήση του ως λάτρης των βίντεο δεν είναι τίποτα λιγότερο από αξιοσημείωτη. Ας δούμε μερικά στατιστικά στοιχεία για να δούμε πόση ανάπτυξη έχει επιτύχει τα τελευταία 17 χρόνια.
Το πρώτο βίντεο στο YouTube ανέβηκε στις 23 Απριλίου 2005
Ο ιδρυτής του YouTube Jawed Karim ανέβασε το πρώτο βίντεο στην πλατφόρμα. Ονομάστηκε «Εγώ στο ζωολογικό κήπο» και ήταν ένα βίντεο 19 δευτερολέπτων που έχει πλέον συγκεντρώσει πάνω από 221 εκατομμύρια προβολές.
Το 2006, η Google αγόρασε το YouTube για 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια
Μόλις ενάμιση χρόνο μετά την αγορά του τομέα youtube.com, η Google απέκτησε την πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο για 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια. Εκείνη την εποχή, η Google πίστευε ότι πλήρωσαν υπερβολικά για να αποκτήσουν την πλατφόρμα. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη ότι τα έσοδα από διαφημίσεις YouTube ήταν 8,6 δισεκατομμύρια δολάρια μόλις το τελευταίο τρίμηνο, γνωρίζουμε τώρα ότι η Google δέχθηκε μια κλοπή.
Το YouTube κυκλοφόρησε διαφημίσεις βίντεο τον Αύγουστο του 2007
Οι διαφημίσεις YouTube ήταν σχεδόν σε όλη τη διάρκεια ζωής της εταιρείας. Οι διαφημίσεις κυκλοφόρησαν τον Αύγουστο του 2007, μόλις 10 μήνες μετά την εξαγορά της Google.
Το YouTube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο
Το YouTube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο, πίσω μόνο από την Google. Αυτό σημαίνει ότι το κοινό αναφέρεται συχνά στο YouTube για τα πάντα, από ψυχαγωγία μέχρι βίντεο με οδηγίες.
Το YouTube είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 100 χώρες και 80 γλώσσες
Περισσότερες από 500 ώρες περιεχομένου βίντεο ανεβαίνουν στο YouTube κάθε λεπτό
Μην χαθείτε στον θόρυβο. Περισσότερες από 500 ώρες βίντεο ανεβαίνουν στο YouTube κάθε λεπτό, επομένως χρειάζεστε μια στρατηγική για να διασφαλίσετε ότι το βίντεό σας θα προβληθεί.
Σχεδιάστε μια λέξη-κλειδί εστίασης, δημιουργήστε στρατηγικά τον τίτλο και την περιγραφή του βίντεό σας και μην ξεχνάτε τη βελτιστοποίηση αναζήτησης. Μπορείτε ακόμη και να ενσωματώσετε hashtags στο περιεχόμενο βίντεο YouTube για να υποδείξετε με ποια θέματα σχετίζεται το βίντεό σας.
Υπάρχουν περισσότερα από 51 εκατομμύρια κανάλια στο YouTube
Έχουν δημιουργηθεί πάνω από 51 εκατομμύρια κανάλια στο YouTube, σημειώνοντας αύξηση 36% τον τελευταίο χρόνο.
Από αυτά τα 51 εκατομμύρια+ κανάλια, 306.000 κανάλια YouTube έχουν περισσότερους από 100.000 συνδρομητές, 29.000 κανάλια YouTube έχουν περισσότερους από 1 εκατομμύριο συνδρομητές και 700 κανάλια YouTube έχουν περισσότερους από 10 εκατομμύρια συνδρομητές.
Στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ YouTube
Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς βλέπουν οι έμποροι το YouTube. Γνωρίζοντας πώς οι άλλες εταιρείες τοποθετούν τις στρατηγικές τους μπορεί να βοηθήσει να αποφασίσετε τα επόμενα βήματα της ομάδας σας.
Υπάρχει μια αποσύνδεση ιεράρχησης μεταξύ των εμπόρων και των καταναλωτών
Σύμφωνα με το The Sprout Social Index™ 2022, οι μισοί καταναλωτές (51%) σχεδιάζουν να περάσουν περισσότερο χρόνο στο YouTube τους επόμενους 12 μήνες. Όσον αφορά τη δημοτικότητα, είναι δεύτερο μόνο μετά το Facebook.
Από την άλλη πλευρά, μόνο το 35% των επαγγελματιών μάρκετινγκ αναμένει ότι θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα τον επόμενο χρόνο. Αυτή η αποσύνδεση δημιουργεί μια σαφή ευκαιρία για έμπειρες μάρκες που θέλουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Το 22% των επαγγελματιών μάρκετινγκ χρησιμοποιεί τις Ιστορίες YouTube
Το YouTube Stories, η απάντηση της πλατφόρμας στο εφήμερο περιεχόμενο, κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2017. Μέχρι στιγμής, το 22% των επαγγελματιών μάρκετινγκ έχουν ενσωματώσει τις Ιστορίες YouTube στη στρατηγική τους.
Σε αντίθεση με τις ιστορίες Instagram ή Facebook, οι ιστορίες YouTube λήγουν μετά από επτά ημέρες, σε αντίθεση με τις 24 ώρες. Εάν θέλετε να δοκιμάσετε τη λειτουργία, συνιστούμε να τα χρησιμοποιήσετε ως εργαλείο προώθησης για περιεχόμενο που προστέθηκε πρόσφατα. Δώστε στους ακολούθους σας μια ματιά στο τι να περιμένουν από το τελευταίο σας βίντεο, ώστε να αποφασίσουν αν θέλουν να δουν περισσότερα.
Ο αριθμός των ακολούθων επηρεάζει το ποσοστό αφοσίωσης
Οι influencers του YouTube με 100.000 έως 1.000.000 ακόλουθους είχαν τα υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης, που ανέρχονται σε λίγο περισσότερο από 4%. Οι χρήστες του YouTube με 1.000 έως 5.000 ακόλουθους είχαν το χαμηλότερο ποσοστό αφοσίωσης κατά μέσο όρο, στο 2,05%.
Αυτοί οι μέσοι όροι είναι καλό να λαμβάνετε υπόψη, αλλά δεν πρέπει να είναι το τέλος και να αποτελούν το σύνολο της στρατηγικής μάρκετινγκ επιρροής του YouTube. Θυμηθείτε: Οι μικρο-influencers μπορούν να μιλήσουν πιο αποτελεσματικά σε ένα εξειδικευμένο κοινό-στόχο από μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στην πλατφόρμα.
Το YouTube είναι ο πρώτος σταθμός στο κοινωνικό ταξίδι αγορών
Το YouTube έχει κάποια σοβαρή επιρροή όσον αφορά το κοινωνικό εμπόριο. Σύμφωνα με έρευνα της Google και της Ipsos, το 80% των αγοραστών που παρακολούθησαν ένα βίντεο που σχετίζεται με μια προγραμματισμένη αγορά είπαν ότι το παρακολούθησαν στην αρχή της διαδικασίας αγορών τους.
Το YouTube φιλοξενεί πολλές μορφές περιεχομένου που επιτρέπουν στους καταναλωτές να αναζητήσουν ενδιαφέροντα μαζί με τους αγαπημένους τους δημιουργούς. Είτε πρόκειται για βίντεο μεταφοράς, είτε για ένα vlog “ψωνίστε μαζί μου” ή για κάτι άλλο εντελώς, αυτά τα βίντεο παρέχουν στους καταναλωτές μια πιο αυθεντική ματιά στην αξία που μπορούν να λάβουν από μια αγορά.
Υπάρχουν ποινές για υπερβολική επισήμανση
Σύμφωνα με το Κέντρο βοήθειας της Google, εάν ένα βίντεο ή μια λίστα αναπαραγωγής YouTube έχει περισσότερες από 60 ετικέτες, όλα τα hashtag σε αυτό το περιεχόμενο θα αγνοηθούν.
Λίγο πάει πολύ όταν πρόκειται για hashtags του YouTube. Συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε ένα έως δύο hashtag στον τίτλο του βίντεό σας και τρία έως πέντε hashtag στην περιγραφή σας. Οτιδήποτε περισσότερο μπορεί να φαίνεται ανεπιθύμητο, απομακρύνοντας τους πιθανούς θεατές.
Πηγή:
https://sproutsocial.com/insights/youtube-stats/